úterý 28. září 2021

Blogger mi zneviditelnil zářijový update č. 2

Vážení, nevím, proč se to stalo, ale blogger mi před chvílí zneviditělnil Zářijový update #2 s tím, že porušuje "content policy".

Dvakrát jsem tedy content policy zkontrolovala, přečetla jsem si, co jsem napsala, a stejně nevím, co je špatně. Blogger totiž jen zobrazil oznámení, že něco z toho můj článek porušuje a já se nějak nemůžu dovolat žádné kontroly. Nikde jsem nenašla ani tu možnost, se něčeho dovolat.

Napadá mě snad jen zmínění "yaoi/shounen-ai" nebo "magaowl". Ale za to by se snad trestat nemělo. Nebo chybný označení mých vlastních fotek za vlastnictví někoho jinýho?

Upřímně jsem z toho docela v h****u. Vzhledem k oznámení o pokračování překladu byl ten článek docela důležitý. A taky to nahrávání fotek... článek jsem začala psát někdy kolem půl 7. večer a pak jsem 2 hodiny dostávala fotky z mobilu a podepisovala jsem je, abych to mohla zveřejnit a oni takhle...

No, takže teď zkusím zacenzurovat slova "y**i/s*****n-ai" a odstranit fotky a uvidíme.

EDIT: Ok, vypadá to na chybu v systémech bloggeru, takže Zářijový update #2 mažu a znovu publikuju

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...