středa 17. října 2018

Balea Tělový peeling Coffee & Almond - Recenze

Když jsem dneska procházela DMkem (šla jsem cíleně pro krém na xicht - viz recenze na sérum), narazila jsem na sáčky s kávovými tělovými peelingy a prostě jsem je tam nemohla nechat (druhý je kávový s vůní kokosu, na jeho vyzkoušení teprve dojde řada). Upřímně mě zaujal obal - hlavně tedy lesklý zlatý lístek s náoisem "Made with LOVE", a když jsem kouklla blíž a viděla kávu... no, už to jelo.
A když jsem potom dorazila na kolej a chtěla se převlíknout, zděsila jsem se pohledu na sebe i na mé sytě červené rifle. Možná už jsem to tu někdy psala, ale jsem atopik a voda tady v Olomouci je tvrdá, akže mi zrovna nepomáhá. Řekněme si upřímně, že ten pohled zažít nechcete a ani podrobným popisem vás nechci znechucovat - zjednodušeně, všude šupinky kůže. Tak jsem usoudila, že jeden z těch peelingů večer prostě musím vyzkoušet.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiCv961SScYC0ODJuKFv1cxcPtx2Br6_qGfI8xIfeH6mZ0S9Wj-91-TO6SRODPB_iMMXOf3UVLgEWveMG_BOLTnyBUUw_-pLXm7fk3bzqQ4V9DkrKOpMqNXqFT-E7HfOq_pXGGjH413Zc/s1600/DSC_0037.JPG
Zdroj fota: https://www.carosschminkeckchen.de/2018/09/balea-body-scrub-coffee-almond-coffee.html

Výsledek?
No, je po půl 12 a já původně chtěla jít spát, ale dojmy mi prostě nedají.

Vůně je podle mě trochu moc silná a sladká. Kávu hodně přebíjí cosi, co nevím, jestli jsou opravdu mandle, nebo ne. Po namočení se ale přecejen začala víc uvolňovat vůně kávy.
Zrnka kávy by ale mohly být trošku menší, jemnější... Hlavně na začátku se mi zdálo, že jsou hodně ostrá.
Ovšem výsledný efekt je výborný, snad až 100%.
Taky mě dostalo složení, respektive to, jak krátké je.
Je ale taky pravda, že se sáčkem se ve sprše hůře maniuluje a hlavně to množství vystačí na víckrát a musela jsem se snažit nenamočit obsah.

Jsem upřímně překvapená, od baley jsem toho moc nečekala, většinou spíš tíhnu k alverde a baleu považuju za poněkud méněcennou. Nemám ale moc s čím srovnávat - dosud jsem zkoušela jen peelingové sprchové gely, takže tohle je pro mě novinka a nemůžu hodnotit procenty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...