pátek 10. listopadu 2017

Srovnání tělových mlék: Excipial U Lipolotio - Alverde Olive & Aloe Vera - Alverde Mandel & Sheabutter

Musím říct, že moje kůže je na tom celkově hodně špatně. Od mala jsem trpěla na exém a zůstala mi z toho extrémě suchá kůže. Když si přejedu jednou rukou po předloktí druhé, "sněží" ze mě šupinky kůže. Od kožní jsem dostala párkrát recept na Excipial U Lipolotio, dál už jsem hledala sama, co by mi mohlo pomoct.
Hodnocení tedy pod perexem.


UPOZORNĚNÍ: Popisované působení se týká mé kůže, u kůže zdravější to může být jinak.

Excipial U Lipolotio
Popis výrobce:
Je "esencí" dermatologie. Lotio s obsahem 4 % močoviny pro velkoplošné použití. Substituuje chybějící hydratační faktor - ureu a tuky, jejichž deficit je jednou z příčin vzniku atopického ekzému a všech typů xeróz (suché a citlivé pokožky). Vhodné na doléčení téměř všech patologických stavů v dermatologii. Excipial U Lipolotio pečuje o suchou až velmi suchou pokožku. Hydratuje ji a vytváří přirozený ochranný film z lipidů. Neobsahuje dráždivé a alergizující látky, lanolín a parabeny. Parfemace je hypoalergenní.

Přípravek Excipial U Lipolotio je vhodný speciálně k ošetřování velkých ploch a ochraně citlivé nebo mírně podrážděné kůže. Dále se používá při péči o pokožku při doléčování kožních onemocnění a jako podpůrný prostředek při kožních onemocněních, jejichž důsledkem je vysušená pokožka. Kožní emulzi Excipial U Lipolotio mohou používat dospělí, dospívající a děti všech věkových skupin, v těhotenství i při kojení.

Mé hodnocení:
Má velmi příjemnou vůni, celkem řídkou konzistenci, ale hůř se roztírá a dýl se vstřebává, nějakou dobu po něm mívám pocit ulepenosti. Slibuje obnovení přirozené vlhkosti pokožky, nemůžu ale říct, že by to opravdu vydrželo dýl, než jeden den. Taky nemůžu říct, že bych se těšila, jak se večer zase budu mazat. Mazaní tímhle mě vyloženě unavuje a člověk si potom nemůže ani hned lehnout.

Cena: ca 140 Kč


Alverde Körperlotion Olive Aloe Vera
Popis výrobce:
Tělová emulze s výtažky z bio olivového oleje a bio aloe vera z kontrolovaného biologického zemědělství dodává pokožce dlouhotrvající hydrataci.

Přírodní bambuckém máslo a bio olivový olej přináší pokožce rovnováhu a sametovou hebkost. Jemná vůně uvolňuje smysly, zklidňuje pokožku a dodává jí příjemný pocit po celý den. Vhodné pro normální pookožku.
Certifikovaná přírodní kosmetika. Neobsahuje syntetické vonné, barvicí ani konzervační látky. Neobsahuje látky na bázi minerálních olejů. Suroviny pocházejí z kontrolovaného biologického zemědělství. Dermatologicky testováno.
alverde tělová emulze bio oliva, bio aloe vera je vegan.

Mé hodnocení:
Ohromilo mě. Vůně je mi velmi příjemná, ovšem moje matka tvrdí, že to smrdí. Konzistence je celkem řídká, velkmi lehce se nanáší a rychle se vstřebává. Pokožka po namazání je hladká a nelepí. Slibuje 24hodinovou hydrataci a taky to dodrží, i já pak přežiju, když se jeden den nenamažu - překvapivě mě kůže nesvědí a "nesněží" ze mě. Ačkoli hydratuje opravdu dlouho, člověk má stejně prostě chuť se znovu namazat a čichat tu vůni - je to dost návykové.

Cena: ca 75 Kč


Alvede Körperlotion Soft-Öl-Balsam Bio-Mandel Bio-Sheabutter (Limitovaná edice)
Popis výrobce:
Pečující balzám vás přesvědčí obsahem vybraných pečujících látek jako je mandlový extrakt a bambucké máslo z kontorolovaného ekologického zemědělství. Namáhané a vysušené pokožce propůjčí pocit sametové hebkosti a vláčnosti. Nemastící a rychle se vstřebávající receptura se zvlhčujícím faktorem a rostlinným glycerinem napomáhá k udržení přirozené ochranné vrstvy pokožky.
S mandlovým extraktem a bambuckým máslem.
Zanechává pokožku rozzářenou.
S příjemnou krémově hřejivou vůní.
(Překlad: já)

Moje hodnocení:
Šla jsem takhle do DMka pro kondicionér a koukám, nové tělové mléko! Čichnu k tomu, voní fakt dobře... Říkám si, že bych si ho mohla koupit, až mi dojde to s olivama a aloe vera, jenže pak vidí, že má nápis limitovaná edice a už se ani nerozmýšlím. Upřímně, kupovala jsem ho tady v Německu (jsem zde na Erasmu, víc v článku někdy později) a vůbec nevím, jestli je dostupné i u nás v ČR (na české stránce DM není).
Konzistence je hustší, asi jako řídší kondicionér. Nanáší a roztírá se celkem hladce a neskutečně rychle se vstřebává. Nelepí. Pokožka je po něm hladká a průžná a vydrží tak dlouho (i 2 dny - vyzkoušeno). Vůně jde cítit ještě dlouho - po čase mi přišlo, že se rozložila a připadala mi spíš jako mleté ořechy, než krémová.
Pokud je dostupné i u nás, pak vřele doporučuji.

Cena: ca 2,25 Eur

Vítězem se stává Alverde Mandel & Sheabutter! Druhé místo si zabralo Alverde Olive & Aloe Vera, přičemž zaostává jen těsně ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...