středa 15. července 2020

Saya-mi.blog.cz se (nuceně) přesouvá na blogspot

Tak jo vážení,
abych pravdu řekla, tohleto jsem opravdu vůbec neměla v plánu. Blog.cz ovšem 16. 8. definitivně končí a já, ačkoli na blogu už nějakou dobu neaktivní, jsem měla v plánu si  tam svůj blog uchovat. No, nevyšlo to. Co se dá dělat... Jsem ráda, že se mi alespoň podařilo (snad) všechno importovat sem a třeba to tu časem oživím. Jen jsem bohužel musela změnit adresu - "saya-mi" už byla zabraná (???).

Ale tíží mě otázka budoucnosti twincest-blogu... Tak tiše doufám, že Janule zvládne další (už třetí) přesun a že neskončí. Stále je to takový to moje klidný místečko, kam po večerech chodím pro trochu světa fantazie...

V každém případě prosím o trochu trpělivosti, než se tu s tím naučím a zařadím vše do správných kategorií (sand to výjde).

EDIT: Ufff, první, co jdu udělat, je změnit písmo na nějaký, co akceptuje háčky a čárky.

Saya

1 komentář:

  1. Ano, taky jsem byla spíše neaktivní. V psaní povídky jsem se nějak sekla, nešlo to, jako dřív. Ale musím říct, že po přesunu jsem dostala nějak druhý dech a zatím píšu. Zatím držím. A to je co říct... 🙂 Tak snad se i tobě podaří vše dát do pořádku (já jsem stále v půli práce...), a oživíš to nějak 😊 B.

    OdpovědětVymazat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...