sobota 8. srpna 2015

Alverde Sensitiv Birke und Salbei šampon





Objem: 200 ml
Cena: 55 - 75 Kč
Popis dle výrobce: Šampon s břízou a šalvějí je speciálně určený pro citlivou a
podrážděnou pokožku hlavy.
Rostlinné výtažky z břízy zabraňují tvorbě lupů a pečují o pokožku. Velmi jemná a šetrná receptura.
Výtažek z břízy pomáhá prokrvovat pokožku hlavy a zlepšuje výživu vlasů. Dodá jim lesk, omezí tvorbu lupů a padání vlasů, podpoří jejich růst a zamezí nadměrnému maštění vlasové pokožky. Šalvěj šetrně čistí pokožku hlavy, vytváří na ní ochranný film a předchází jejímu dalšímu zatěžování.
Dermatologicky testováno.
Neobsahuje syntetické vonné, barvící a onzervační látky.
Neobsahuje silikony a látky na bázi minerálních olejů.
Obsahuje suroviny z kontrolovaného biologického zemědělství.
Vegan.
Lahvička ze 100% recyklovatelného materiálu.
Použití: Jemně vmasírujte do vlhkých vlasů, nechte krátce působit. Poté důkladně opláchněte.

Moje hodnocení:
Ačkoli to teď tak může vypadat, nejsem žádnej velkej blázen do bio výrobků a nepotřebuju mít všechno přírodní, ale! Začalo to tak, že můj oblíbený šampón Gliss Kur Asia Straight přestali vyrábět a tak jsem zkoušela všechny další řady Gliss Kur, které mi e-mailem doporučil někdo od Schwartzkopf poté, co jsem jim psala dotaz. Nic nesedělo. Pokračovala jsem dál přes jeden konkrétní šampon od Balea, který mi také bohužel nesedl. Vlasy se mi mastili a byly lámavé a splihlé. Při procházení šamponů, které nabízí dm, jsem to vzala i kolem alverde, u které jsem se ale děsila ceny - víte jak, přírodní kosmetika přece obvykle mívá cenu takovou, že mi padá brada. A světe div se, cena byla úplně normání! Pravda, je to o 50 ml šampónu míň, než je obvyklé, ale zas takový rozdíl to není.

Šampon používám už od listopadu loňského roku a nemůžu si ho vynachválit.
Vlasy jsou po něm lesklé, nemám lupy a vlasy se nemastí tak rychle (obvykle se mastit začnou třetí den od umytí a umýt potřebují až 4. den). Pokožka hllavy mě po umytí nesvědí.

K balení nemám nejmenší výhrady. Asi první šampon, u kterého se mi nikdy neulomilo víčko.

Pozitiva: Cena
Splňuje vše, co garantuje
Neobsahuje syntetické vonné, barvící a onzervační látky
Neobsahuje silikony a látky na bázi minerálních olejů
Obsahuje suroviny z kontrolovaného biologického zemědělství
Lahvička ze 100% recyklovatelného materiálu

Negativa: Dostupnost jen v dm-drogeriích

Počet hvězdiček: 10*

...recenze na balzám z této řady už brzy...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...