sobota 8. srpna 2015

Emoce a jiné nesmysly?

O.O? Já mám dneska nějak plodnej den, co se psaní článků/recenzí týče...
...Tady jste viděli příklad vyjádření něaké emoce - konkrétně údiv.
A abych to jednou brala vážně, když se řekne "emoce a jiné nesmysly", vybaví se mi maturitní četba. Teď si asi někdo řekne "Co je to za blbost? Kde je souvislost?". Na vysvětlenou: R.U.R.! Vždycky se mi vybaví R.U.R. a tomu, kdo to ještě nečetl, to vřele doporučuju. Ačkoli je to drama, čte se to velmi dobře a má to své poselství. V podstatě vám dojde, že emoce v žádném případě nejsou nesmysly, naopak jsou potřeba. Stejně tak vám u R.U.R. i u "Já, robot" dojde, že snaha nahradit lidi roboty, je cesta do záhuby... Než mi někdo začnete oponovat, tak si to prosím přečtěte (pokud jste to již četli a stále mi chcete oponovat...tak teda nevím, nechci rovnou říct, že jste blázni...)

Tak, to byl jeden úhel pohledu na téma týdne... samozřejmě je jich mnohem víc a dost mě napadá, ale co jsem chtěla sdělit jsem sdělila, ačkoli to nebyl kdo ví jaký spisovatelský počin.
Ruku na srdce - nemám pravdu? ...Ne, nemyslím s tím spisovatelským počinem =D

Doufám, že jsem teď někomu nasadila do hlavy brouka zvědavosti a přečte si to =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...