sobota 8. srpna 2015

Balea AQUA Feuchtigkeits Serum

Nejsem žádná "beauty blogerka" a doufám, že se jí nikdy nestanu, ale už delší dobu se s vámi chci podělit o zkušenosti s některými výrobky...



Objem: 30 ml
Cena: 89 Kč
Popis dle výrobce: Hydratační sérum aqua dodává hydrataci dehydratované pleti. Vaše pleť obdrží potřebnou hydrataci - vrásky se zmírní. Pleť bude svěží a pevnější.
Koncentrovaný účinný komplex látek s kyselinou hyaluronovou Vám dodá extra porci hydratace - pro jemnost a elasticitu. Vitamin E chrání před volnými radikály, které jsou zodpovědné za předčasné stárnutí pleti.
Dermatologicky testováno.
Použití: Hydratační sérum naneste ráno a večer po očištění. Můžete použít i v průběhu dne. Jako ideální doplněk používejte odpovídající péči danému typu pleti.

Moje hodnocení:
Mám velmi suchou, loupající se pleť a současně stále zbytky akné. Akné by se sice mělo mastit (ano, je to přesně naopak, než vám tvrdí dermatoložka, když vám dá recept na "aknekolor"), ale většina krémů mi bohužel zanáší póry - tedy se zbavím bílých pupínků a jako dárek dostanu spoustu ucpaných pórů a černých teček. Hledala jsem tedy nějaký krém, nebo cokoli, u čeho ve složení nenajdu oleje.

V dm jsem narazila na řadu výrobků Balea AQUA a po chvíli váhání jsem se rozhodla pro sérum. Dobře jsem udělala. Obličej se mi přestal loupat, pleť je opravdu pevnější a krásně hydratovaná, přitom bez zanesených pórů. Vůně je nevtíravá, jemná, světe div se - nevadí mi ani trochu a dokonce je mi příjemná.Doporučuji ale dávat si pozor na okolí očí, když si pozor nedáte - lehce to štípe.

Balení je válcovitá lahvička s pumpičkou. Pumpička se dá zmáčknout míň i víc, tedy vyteče množství, jaké potřebujete (a že ho moc potřeba není - jedno úplné zmáčknutí mi vystačilo na celý obličej). Modré válcovité víčko vidím jako menší problém - když lahvičku hodím do kabelky, občas se stane, že víčko během nošení kabelky někam sklouzne a zapadne. Jako menší nevýhodu taky vidím to, že narozdíl od krémů v tubách, toto nelze tak lehce rozříznout a dostat z něj i ten poslední zbyteček.

Sérum používám ráno a večer a většinou i v průběhu dne. Jedna lahvička mi vydržela asi půl roku.

Rozhodla jsem se pokračovat v používání této řady a včera jsem si koupila i gelový krém (recenze v nejbližší době).


...teď se tak trochu inspiruju (řekněme si to na rovinu - úplně ošlěhnu) vzorem Kalypsó a doufám, že mi to nebude mít za zlé ;) ...

Pozitiva: Cena
Pleť je nádherně hydratovaná
Pleť se neleskne
Rychle se vsakuje
Nezanáší póry
Nevtíravá vůně
Jde krásně vidět, kolik ještě zbývá

Negativa: Dostupnost jen v dm-drogriích
Ztrácející se víčko


Počet hvěždiček: 9,7*

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...