sobota 10. listopadu 2012

Dess č.?

Takže... nastavuju novej dess, číslo řešit nebudu, protože opravdu nevím...
Ale to hlavní... Vzhledem k tomu, že v tom mám nějaký...no... věci, co mi nesedí, tak se neděste, když to teď jště nebude úplně v cajku...

Ano, vím, že je ten dess oproti jiným mým designům jednoduchej, ale to vyl účel... jednou trochu jednoduchosti a pak se možná vrátím k dessu, kterej jsem tady měla snad nejdýl, a na kterej jsem použila obrázek od Alleg...
tak zatím...

PS: Za nějakou dobu tady přibyde i náhled jak to má asi vypadat...
EDIT: Ok, tady máte náhled
...A kdyby někomu vadilo to bílý písmo, tak napište, můžu změnit na černý (myslím, že to taky nevypadalo špatně) ;)
A taky se mi zdají ty nadpisy moc malý, jen... nějak jsem za tu dobu co mám blog zapomněla, jak tohle změnit, tak kdyby někdo poradil...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...