sobota 11. srpna 2012

Addicted to you by Millah

OK, tak jsem si říkala, že už bych sem mohla začít dávat všechny twincestní montážky a lehce-twincestní fotky... Tak začneme dílky od Millah a přednastavíme si je na... no já vím, že by to mělo být až po desáté xD... ale... tak na půl =D Takže čekejte o půl 10 večer denně =D - samozřejmě vyjma dnešška... dneska těch 10 dodržím xD
- perex -


--------
Mimochodem... když už sem zase jednou opravdu píšu... Tak jsem si zašla k doktorce pro železo (jo, my chudokrevní lidé) po tom, co mě máma viděla s rty barvy... teda vlastně nebarvy =D, razantně jsem odmítla prášky (jestli se chcete najíst a hned to nevyhodit tak neberte železo)... a skončila jsem se sirupem. Jak tak čtu příbalový leták... doktorka neřekla, jak to mám brát? No podle dávkování na letáku 10-20ml... tak přemýšlím, jestli si to mám rozdělit na 2x denně 10ml nebo najednou - respektive jestli mi bude špatně jednou denně hodně, nebo 2x denně míň XD Co myslíte? =DDD

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...