sobota 28. července 2012

Ehm... Situační zpráva?

Nebo nevím, jak jinak bych to nazvala...
Váážení a milí =D Ne, teď vážně, těch pár lidí, co sem alespoň občas chodí...
Ve středu večer... OK, ne. Tak od začátku:
Jsem u příbuzných v Ostravě a nevíím, jak dlouho tady ještě budu - což ale vážně není to podstatný, co jsem vám chtěla sdělit - tady totiž jsem už od začátku prázdnin jen s dvoudenní přestávkou kvůi doktorovi (ne, oni mi prostě jinde než doma krev vzít nemůžou a je úplně jedno, že se to stejně pak někam posílá =D)
Ale tak jinak... krom toho, že tady už druhej den natírám kotec pro tetinýho psa zevnitř na oranžovo s odůvodněním "aby to tam nebylo jako v kobce" proto, že babi řekla, že teta na tábor nejede pokud pes bude v domě =D a že tábor je už zítra a kotec stejně není hotovej =D
Ale tak ještě jinak =D Ve středu večer se tady provizorně grilovalo - foto na konci článku - a pak se večer sedělo u ohně, kecalo, a teta nacvičovala hraní na kytaru jako "jestli jsem to za těch několik let co nejezdím na tábor nezapoměla" (mimochodem já letos nejedu - jen se tam snad přijedu podívat)... no... spát se šlo okolo půlnoci... a mě už v tu dobu začínalo bolet levý oko... říkala jsem si "další ucpanej kanálek, nic neobvyklýho u mě" o a kanálek to nebyl... včera ráno jsem vstala s oteklým horním víčkem z čehož vyplývá - alergickej zánět spojivek =( ale ok, celej včerejšek jsem měla oko zalepený aby se mi do něj nedostal venku prach (při tom natírání)... teď už to víceméně splasko... takže dneska už jsem nebyla omezena v práci na noťasu takže - jak si někteří všimli - se tu i občas něco hnulo...
No... a další co se tady teď v nejbližším měsíci bude dít...
Řeknu vám to takhle... nevím kdy, ale v průběhu srpna se KONEČNĚ kouknu na Vídeň jinak než z auta cestou do Chorvatska =D Už kdoví kolik let tady mám slíbený alespoň se podívat do Prateru s tím že možná mě táta vezme na, cituji, pořádnou horskou dráhu =D A pak následuje přesun do Maďarska, do nějakých lázní... zatím to vypadá na Sárvár...

No... takže dost kecání... myslím, že jsem toho o momentální situaci řekla dost, a zároveň neřekla nic =D Takže tady fotka našeho provizorního grilu =D


...a abych nezapoměla... slíbila jsem Leile fotku trička s pegasem, který jsem dělala pro mou sestřenku... bohužel k dispozici byla jen modrá a žlutá barva a zbytek stříbrné kontury, která ani nejde vidět...


Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...