neděle 22. dubna 2012

*na...štvanej výraz*

Tak já se tady včera večer patlala s článkem a blog.cz měl asi nějakej problém nebo co, protože se mi nezveřejnil ani neuložil do rozepsaných... *vražednej pohled*
OK... vraťme se k tomu, o čem ten článek byl...
- perex -

Pravda, že to v podstatě byly jen moje keci...ale i tak to dost mrzí... Takže... třídila jsem fotky ve složce s TH - a třídění mi zabralo skoro 5 hodin! No a abyste měli předstvu jek to asi vypadalo...

a abyste věděli proč to tak vypadalo...
Ne, neděste se - nebyla založená prvního dubna - jen mi opravili notebook a tak se všechno zapsalo znovu s novým datem

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...