úterý 24. dubna 2012

Živelná pohroma II. 6.

autor: B-kay

Billovo tělíčko se jemně třáslo a chvělo pod přívalem tichého pláče, který v sobě nedokázal udusit. Byl tady tak sám... Najednou se však prudce posadil hned, jak ucítil dotek studené dlaně na svých zádech. Jeho uplakaný pohled se ihned vryl do toho bráškova, kterého tělíčko se také hezky třáslo, ale zimou, jak byl chudáček celý promoklý.
Hned, jak spatřil Billův uplakaný obličej, nedokázal ze sebe vydat ani slůvko. Už tak dlouho jej neviděl plakat... vlastně naposledy plakal, tedy tak opravdově, když měl Tom tu nehodu. A teď takhle plakal právě kvůli němu... Jejich oči naléhavě pluly po tváři toho druhého a jejich tělíčka se k sobě nesměle přibližovala... Bill však to nesnesitelné pouto přetrhl jako první prudkým přistáním v Tomově náručí a naléhavým tulením se k jeho promočenému hrudníku. Tom jej zoufale přitiskl ke svým mokrým rtům a polibky pokrýval celou jeho tvář, která chutnala malinko slaně od slziček, které mu ještě pořád stékaly po tváři.

"Miláčku, promiň mi to... prosím… nezlob se na mě," šeptal tiše Billovi do ouška, zatímco se od něj nechával naléhavě líbat po tvářích, krku a klíčních kostech. Jeho tichý hlásek zněl velice opatrně, protože nechtěl vzbudit miminko sladce spící v postýlce s beruškou u hlavičky a cumlajíc si paleček.
"Lásko, jsi celej promočenej," vydechl Bill tiše a něžně se zahleděl do bratrových smutných očí.
"J-já vím. Byl jsem u Andyho a mluvil jsem s Danym… a já až tehdy pochopil, jakej vůl jsem byl. Billí, mě to opravdu mrzí… já jsem přemejšlel, a-myslím, že to miminko nebyl zas až tak špatný nápad," vydechl rychle tichým hláskem, a když spatřil Billovo překvapení ve tváři, sladce se na něj usmál.
"Opravdu?" špitlo to černovlasé stvořeníčko a v očích se mu zatřpytily slzy štěstí.
"Opravdu," přitakal rychle Tom a naléhavě jej políbil.
"J-já tomu nemůžu uvěřit," špitl Bill a na tváři se mu zračil zářivý úsměv, i když jeho tvář pořád zdobily stopy po jemných slzách. Tom se na něj šťastně usmál a strhl si jej do náruče. "Byl jsem strašlivej hlupák, lásko… a ani nevíš, jak moc mě to mrzí," vydechl Tom tiše a svůj obličej ukryl do ohybu mezi Billovým ramenem a krkem.

Bill jej zlehka políbil a poté si jej k sobě přitulil stejně tak, jako před chvilkou Olivera. Tom omámeně zavřel očka a vnímal pouze tlukot bratrova srdíčka a jeho nádhernou vůni. Teď už byli od Tomových zmoklých věcí mokří oba dva… ale ani jeden z nich si to nějak zvlášť neuvědomoval. Vnímali jenom tu nádhernou blízkost toho druhého a vášeň, která se mezi nima pomalounku probouzela a žádala o pozornost. Tom se na Billa zahleděl vášnivým pohledem a lehce jej zatahal za spodní ret. Poté už jenom slyšel Billův tichý hlásek, že musí být potichu, a pak už se nechal unášet jenom láskou a tou nádhernou přitažlivostí, která mezi nima pulzovala…

Ráno se dvojčátka probouzela do nádherného slunečního dne. Tom dostal skvělý nápad, že když je takhle hezky, mohli by si vyrazit třeba k jezeru na pláž a jít se vykoupat. Samozřejmě do svého plánku zahrnul i miminko, které se mu rázem nezdálo až tak strašné… Kdo ví… Možná za to mohla nádherná noc, kterou si s Billem vynahradili dlouhou abstinenci milování, a nebo také prostě zářivé sluníčko, které všem dodávalo dokonalou energii. Dokonce s nima jeli i Dany s Andym, kteří byli jejich nápadem nadšeni. U jezera teď nebývá moc lidí, a tak budou mít nádherné soukromí…

Billova tvář se roztáhla do veselého úsměvu hned, jak na jemné dece osaměl s miminkem v náručí a Danym vedle.
"Víš, já jsem se ti chtěl moc poděkovat," špitl tiše a svůj pohled upřel na kamarádův veselý obličej.
"Ale no tak, Bille, to nestojí za řeč. Mě vás bylo moc líto… a stačilo si to s ním jenom probrat a je to," zasmál se a dál se nechával spokojeně opalovat v černých plavkách s bílými proužky. Bill posadil Oliho vedle sebe, a začal mu mazat malinká záda dětským krémem na opalování. Tom zatím s Andym dováděli v dokonale průzračné vodě, která byla příjemně studená a osvěžila jejich rozpálená těla… Bylo to tady opravdu skvělé. Nikde nikdo, jenom několik desítek metrů od nich stál plážový bufet, kde sedělo asi pět lidí.
"Počkej, ty trdýlko," vydechl Bill s úsměvem, jak se mu najednou Oliver vytratil a po čtyřech se batolil až k Danymu, který se jen s úsměvem koukal, jak se ten prcek snaží na něj vylézt, ale po každém pokusu stejně skončil na zadečku xD.
"Stejně je roztomiloučkej," zašišlal Daniel a vzal malýho do náruče. "A ty plavky nemaj chybu," zasmál se a hubeným prstíkem ukázal na plavečky s králíčkama a medvídkama. Bill se nad ním jen sladce zaculil a přehodil přes něj lehký ručník, aby nedostal úpal. Bill si však najednou v Danielově tváři povšiml menšího zamyšlení.
"Stalo se něco?" zeptal se opatrně, jak podával malýmu malinkou jahůdku, a opatrně si jej posadil na klín. Daniel jen souhlasně povzdechl a poté se podíval na Billa, který spokojeně dál krmil malýho, který po jahůdkách natahoval drobné ručky.
"Víš… já bych možná chtěl mít také…" řekl tiše a nesměle se zahleděl na Andyho, který mu poslal vzdušnou pusinku. Billova tvář se od miminka překvapeně nadzvedla a jeho nenamalovaná očka se překvapeně upřela na Danielovu tvář.
"Také co?" zeptal se mile a ucítil, jak jej Oli tahal za vlásky, jak se dožadoval další jahůdky. "Chtěl bych mít také miminko…"

autor: B-kay

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...