čtvrtek 26. dubna 2012

Krásná černovláska


autor: B-kay

Ach jo! Tohle kdyby Tom zjistil, asi mně zabije. A ne asi, ale stopro. Tohle bude jenom odplata za to všechno, co on udělal mně. Kolikrát mne on ztrapnil přede všemi a bylo mu to tak jedno. Nehleděl nato, že mi ublížil. A tak mu to dneska vrátím. Teš se Tome.



Můj plán byl prostej: Té nejvetší ošklivce na škole sem dal bráchův e-mail, aby mu napsala, jak je krásná, černovlasá a štíhlá. No ve skutečnosti je tlustá, ošklivá a ještě k tomu zrzavá.

Měla si sním dohodnout rande.

Ona jasně že souhlasila s mým plánem, protože mého bráchu moc moc miluje. A toho sem taky i patřičně využil.

A co mne nejvíc těší je to, že na to brácha skočil a dneska se mají setkat.

"Ahoj, kampak se chystáš?", zeptal sem se bráchy, sednul sem si obkročmo na židli před ním a hlavu sem si podepřel rukami.

Tom celej zářil. "Mám rande",mrknul na mně když si dával vlasy do kšiltovky.

"Nepovídej", pokroutil sem hlavou, ale v duchu sem skoro vyprskl smíchy.

Já vím, jsem zlej ale chci mu to jenom vrátit.

"Tak ti budu držet palce", zvednul sem palec do vzduchu. "No děkuju, já sem tuším poprvé takhle nervozní, prej je štíhla, černovlasá, já se zblázním", smál se. Tak takovýho sem ho ještě neviděl. Celej zářil.

"Vypadáš šťastně", mile jsem se na něj usmál.

"To asi proto, že jsem. Tak mi drž palce. Měj se", kejvnul mi a odešel.

Chudáček, kdyby jen věděl ,co ho čeká.

Možná sem to malinko přehnal. Dyť byl tak šťastnej. Ta si na něm smlsne. Ale určitě mu potom všem řekne pravdu, a on mne zabije.

No tak to doufám ne.

O 2 hodiny později:

"Mami, kde je ten blbec?", rozletí se domovní dveře a v nich se objeví rozčílenej Tom." Asi ve svým pokoji, ale proč… Tome!", křičí na něj máma, no on má zamířený přímo ke mně. Prudce mi rozvalí dveře, až mi srdce poskočí. "Ty malej hajzlíku", sykne na mně. "To..tome, počkej", prosil jsem, ale fakt sem to přepískl. "Já tě zabiju. Vážne tě zabiju", rozběhl se po mě a začal mne honit po celým domě. Když už mne doháněl, vběhnul jsem mu do pokoje. To jsem ale ještě nevěděl, že když budu vycházet, už bude všechno jiný....

Tom rozrazil dveře. "Tome, počkej já ti to vysvětlím", naléhal jsem, no nic mi nepomáhalo. "Tady už není co vysvětlovat, ty blbečku", zamknul dveře, podešel ke mně, a zdrapnul mne za lem košile. "Ty kdybys věděl. Násilím mě tam líbala asi půl hodiny. Já bych jí i utek, kdyby mne nepřisedla. No ale pak mi řekla, kdo to všechno udělal. Tvůj brácha, Tome.", řekl a pořád mne nepouštěl. Držel mne tak 5 centimetrů od sebe. Dejchali jsme hluboce a pořád jsme si vzájemně hleděli do očí.

Měl sem ale i strach a hlavně mi to bylo všechno líto. "Proč si to udělal, Bille?", zeptal se už klidněji a zmenšil vzdálenost mezi námi na 2 centimetry.

"Promiň", šeptnul jsem, a pořád jsem se utápěl v jeho pohledu.

Díval se na mě tak nějak jinak. Jeho horký dech dopadal na mou tvář. Bylo to tak zvláštní.

"Když ona líbala mně násilím, tak teď budu já líbat násilím tebe Bille", řekl, ani nečekal na mou reakci, protože mne začal tvrdě, násilně a chtivě líbat.

Dokonce mi prudce vrazil jazyk do úst. Já se bránil, no on byl silnější. Líbal s takovým citem. Ani nevím, co to bylo. No začínalo se mi to líbit.

Tom se po chvíli odsunul a omluvně se na mne podíval.

Já byl ještě pořád v šoku. Rukou jsem si přejel po rtech a zděšeně jsem na něj hleděl. Vždyť můj brácha - mé dvojče mne tu teď líbalo.

"Co… co to bylo ?", zeptal jsem se a pořád jsem si rukou přikrýval rty. "Bille, promiň...já nechtěl… nebo já a", no nedokončil protože sem to byl teď já, kdo ho začal vášnivě líbat.

Začali jsme se líbat jako o život. Oboum nám tekly slzy, ale pořád jsme líbaly.

Byly to slzy štěstí. Z jeho horkých rtů jsem přejel na jeho krk a začal sem ho laskat. On mi začal rychle rozepínat knoflíky u košile a přitom mně pořád líbal. Když už jsme tam byli jenom ve spodním prádle, Tom spojil své čelo s mým.

Takhle blízko jsme si dosud ještě nebyli. Hluboce jsme si hleděli do očí a oba jsme věděli, že to přijde. Že už není cesty zpět. "Chi tě, Bille, chci mou černovlásku", šeptnul mi do ucha, které následně skousl.

"Tak si mě vem", šeptnul sem a opět jsem ho začal líbat.

To co se stalo, bylo zakázaný. Bylo to možná i nechutný či zvrácený, no to pro vás.

Pro nás ne. Zjistili jsme, že se máma rádi i jinak, než jen jako bratři. Po té noci s Tomem jsme už oba jiní.

Máme svou lásku. Lásku, která je zakázaná, no krásná. A proto si ji teď tak střežíme....

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...