sobota 20. srpna 2011

Nový blog

- perex -


Ne, neděste se! Tenhle blog nehodlám opustit xD
Jen jsem tak ráno (u mě relativní pojem xD) přemýšlela (už zase? xD) a došla k závěru, že bych si založila DRUHÝ blog (to je to, proč se nemáte děsit xD), tentokrát by byl zaměřený jen na J-Rockové kapely Alice Nine, SuG, Versailles a The GazettE.
Takže... Za chvíli si sem hodím i odkaz a teď bych se ráda omluvila za to, že blog tak trošku zanedbávám a u jiných nekomentuju a zlatíčku Emiin za to, že ještě nemá ten nový dess (ale už se na něm pracuje) - napřed tábor a teď přípravy na intr a následnej adapťák...
Což je vlastně další věc kterou bych vám ráda sdělila - 31.srpna jdu na intr a máma si usmyslela, že bych si měla napřed zvyknout a zajet si režim a až pak mi dá notebook! Pokusím se ji ještě nějak ukecat ale kdyžtak se nedivte, když tady budu jen o víkendu nebo pokud mě nějaká spolužačka nachvíli pustí na svůj - samozřejmě ale v každým případě nějaký články přednastavím

EDIT: Odkaz ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...