pátek 1. dubna 2011

Bill odchází z Tokio Hotel? To snad ne!?

Pane Bože! Četli jste to? Já se tady normálně celá klepu rozrušením a mám slzy na krajíčku!!! OIriginál je toto a překlad dám pod perex:
PS: Překlad je moje dílo a to, že jsem se včera vrátila z Německa neznamená, že německy umim nějak extra dobře takže to prosím berte v potaz ;)

NEWS/RUMOR: Bill Kaulitz steigt bei Tokio Hotel aus. Er will jetzt als Schauspieler und Modedesigner Karriere machen. Bill: "Das flasht viel mehr!" Sein Bruder Tom wird neuer Frontmann, singt künftig alle Songs. Gerade casten TH noch einen neuen Gitarristen! Erster Auftritt: 23.4. bei Wetten, dass..?! Wir halten euch auf dem Laufen...den. Schockt euch die News auch so?


NOVINKY / Rumor: Bill Kaulitz z Tokio Hotel odchází. Do budoucnosti chce kariéru jako herec a módní návrhář. Bill: "Září mnohem více!" Jeho bratr Tom je nový frontman, v budoucnosti by měl zpívat všechny skladby. TH mají přijmout nového kytaristu! První výskyt: 23.4. Vědět, že sázky..?! Budeme mít na provoz .... Příliš šokující zpráva?

Zároveň jsem právě četla, že chtějí TH a Lady Gaga podporovat Japonsko coverem songu We Want To Break Free takže... mě se tomu nechce věřit... Nebo spíš chci doufat, že to není pravda! Já vážně, vážně doufám! Oni mě vytáhli z toho, co...no to je jedno co... Ale oni mi dali novou sílu do života a to vážně! Já upřímně doufám, že je to jen další z těch keců, kterých je okolo TH vždycky dost...
EDIT 14:23: Čtu to znovu a vážně mi to teď už přijde spíš jako vtip... =D

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...