pátek 1. dubna 2011

New dess 2

Takže... Už nějakou dobu jsem přemýšlela nas změnou designu ale neměla jsem nápad... Takže když jsem si před nějakou tou hodinou chtěla pohrát s grafikou a napadlo mě to, co napadlo xD tak z toho vznikl novej dess. Jen jsem se tady už snad půl hodiny rozčilovala nad okrajema XD Víte vy, jakou to dá práci vytvořit a nastavit na správný rozměry? Upřímně to je šílený...Takže teď jen doufám, že se vám to bude správně zobrazovat ;)
Krom toho... včera jsem se vrátila ze dvoudenního zájezdu do Německa a... Ach, Berlínská architektura se mi fakt líbí...jen škoda, že jsme neměli čas si projít památky pěšky. No a včera na 5 hodin Tropical Islands... Krásný a pohodový... Což mi připomíná, že už se těším do Chorvatska XD Ale jinak... Německy jsem tam toho moc nenamluvila, no... ono v té rychlosi jakou jsme všechno brali nebyl vůbec čas... Jediný co sem stihla bylo říct "Danke schön" XD Pro dnešek jsem se vykašlala na školu - stejně jsem zas musela k doktorce protože není normální mít tak často vyrózi, takže mám prášky na imunitu... No nic teď... Já mizím trochu pouklízet takže zatím Tschüss, Saya

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...