pátek 1. dubna 2011

Beautiful Killer 2.

Tak... Vím že to trvalo vážně hodně hodně hoooodně dlouho ale dokopala jsem se k druhému dílu. A poprosím vád alespoň o nějakoj ten komentář... Je to sice divný, že o to jako autorka musím prosit, ale když vy prostě jinak nedáte... Přeju pěkný a žhavý počtení a zatím Tschüss, vaše Saya.

Díl 2.

Bill:
Rukou sjíždím níž… Hmm… Cítím pěkný svaly… Už se nemůžu dočkat, až tu krásu i uvidím…
Chytne si mě za zadeček pevněji a natiskne si mě na rozkrok. "O-oh…" Vydechnu a zadívám se na něj pohledem á la ´já to chci´. O né… on to protahuje… Přitiskne si mě na sebe ještě víc a dýchne mi na krk.
"Awww…" Zakňučím. Dráždí mě... budu hodně divokej... Ušklíbnu se a skousnu mu ušní lalůček.
"Ou..." Vydechne.
"Já už chci..." Kňučím a snažím se ho dostat z parketu.
"Kam?" Ptá se nadrženě.
"Někam, kde je možnost být hodně divoký a hlasitý..."
"Pojď." Chytne mě za boky a nasměruje ke dveřím.
"Kam...?" Šeptnu mu do ucha a přisaju se mu na krk.
"Ke mě..."
"Jak daleko...?"
"Dva bloky..." Vydechne.
"Tak daleko?" Vystrašeně vydechnu... Bojím se, že to nevydržím a... Proč nemá byt přímo nad klubem? Normálně jsou dva bloky jako nic, ale teď... je to jak kilometry!
"Pojď rychleji!" Vyhrkne.
"S radostí!"
O pět minut později už odemyká byt. Ve chvíli, kdy za náma zavře dveře, skončím na nich s rukama nad hlavou... Jednou rukou mi je drží a druhou mi vyhrnuje tričko. Zvrátím hlavu do zadu slastí už jen z toho, jak se dotýká mé kůže. Myslím, že jestli to takhle dokonalý bude celý, tak vraždit tuhle noc vážně nebudu...

Tom:
"Pojď rychleji!" Vyhrknu. Jsem vážně nadržený, ale když on... vypadá tak... úzce... A to sem se ještě dolů nedostal... To teprve bude...
Konečně doma. Chytnu ho za boky a přetočím ho na stěnu vedle dveří. Pomalu se s ním sunu směr ložnice. Posunu ho do prava, tím skončí natisklej na dveřích do ložnice.
Přestanu ho líbat a odtáhnu se, abych otevřel ty dveře... V tu chvíli mám jeho rty na krku. Dveře otevřu a chytnu ho za zadek... Začnu ho líbat na krku a pomalu se přesouváme k posteli. Přetáhnu mu tričko přes hlavu, ve stejnou chvíli mám jeho ruce pod svým tričkem... Okamžitě zvednu ruce a tričko skončí někde na zemi. Strčí do mě a já končím na posteli s ním na klíně. Zhoupne se na mě.
"O-oh..." Vzdychnu a přetočím nás tak, že teď on leží na zádech a já mu klečím mezi nohama.
"Pohni si a dělej něco!" Vyhrkne a stáhne mě na sebe. Ušklíbnu se.
"Mám...?"
"Neptej se a něco dělej!" Vyjekne.
Natáhnu se a z šuplíku vedle postele vytáhnu malou stříbrnou tubu.
"Ale, ale... Připravenej, jo?" Uh... Svádí už i hlasem...
"Vždycky..." ´Ďábelsky´ se ušklíbnu.
"Tak si pohni..." Nadzvedne boky a stáhne si kalhoty i s boxerkami... Hm... pěkný nádobíčko... Vybízivě se na mě kouká.
Okamžitě ze sebe shodím všechno oblečení, co mi ještě zůstalo a ušklíbnu se.
Trochu gelu si nanesu na prsty a přiblížím se k jeho vstupu. Lehce po něm přejedu a zatlačím. Okamžitě se na něj přirazí a zasténá.
Přidám opatrně druhej prst... Nechci mu ublížit... To bych si pak pořádně neužil... Zavzdychá a zase se mi na prsty přirazí.
Trochu s nimi zahýbu a přidám třetí. Zahýbu... vytáhnu a zasunu...
"A-ah..." Zasténá. Narazil jsem na jeho prostatu. Znovu prsty přirazím.
"Oh... Zasuň už ty, nebo se udělám jen z prstů." Zavzdychá.

Bill:
Nevím jak, ale najednou jsme v ložnici a já jsem bez trička... Přece ale nebudu polonahej jenom já... Okamžitě začnu vyhrnovat jeho tričko, a když zvedne ruce, stáhnu ho a někam odhodím. Strčím do něj a jakmile dolehne na postel, sednu si mu do klína a zhoupnu se.
"O-oh..." Vzdychne a ani nestihnu postřehnout jak, ale naše pozice se vymění a já ležím pod ním a on mi klečí mezi nohama.
"Pohni se a dělej něco!" Stáhnu ho na sebe. Jen se ušklíbne.
"Mám?" Provokuje.
"Neptej se a něco dělej!" Vyjeknu nadrženě.
Nahne se a za šuplíku u postele vytáhne... lubrikant!
"Ale, ale... Připravenej, jo?"
"Vždycky..." Samolibě se ušklíbne.
"Tak si pohni..." Nadzvednu boky a stáhnu ze sebe to, co na mě ještě zůstalo. Přímo vybízivě se na něj koukám.
Rychle zareaguje a stáhne ze sebe kalhoty i s boxerkama, na prsty si dá trochu gelu a lehce mi přejede po vstupu a zatlačí. Okamžitě se mu na prst přirazím a zasténám. Zavzdychám když přidá i druhý a zase se na něj přirazím. Ne že by to trochu nebolelo, ale ta slast je mnohem větší.
"A-ach..." Bože! Přidal třetí a dostává mě do ráje. Znovu prsty přirazí.
"Oh... Zasuň už ty, nebo se udělám jen z prstů." Zavzdychám a nedočkavě nadzdvihnu pánev když prsty vytáhne.
Nedočkavě zahýbu boky když se na mě dívá s hlavou nakloněnou na stranu.
"Tak co bude?" Zakňučím.
"Jen se ujišťuju, že se vážně chceš nechat ojet od Boha sexu..." Zašeptá a hlavu nakloní na druhou stranu. Pořád zkoumá můj obličej.
"Chci!" Přisunu se k němu blíž.
"Dobře..." Na ruku si dá ještě lubrikant, přejede si párkrát po penisu, nasměruje se k mímu vstupu a pomalu hne pánví dopředu.
"A-ach..." Zvrátím hlavu dopředu když cítím, jak mě roztahuje.
"Oh... Tak úzký..." Zasténá.
"Většinou neojíždí někdo mě ale já někoho... Ach..."
Zavzdychám když se do mě dostane až po kořen. Chvíli čeká až si zvyknu... Hodnej... A už teď velmi dobrej... Vážně uvažuju, že ho nechám žít... a užívat. Samozřejmě se mnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...