středa 23. března 2011

Miluju tě... ale kdo jsi?I. Díl 20. (KONEC) 2/2

Druhá čás a tedy úplný konec ;)

Tom: "Nic s tím nenaděláme..."
Bill: "A...co bude dál?" Ptám se s obavami
Tom: Pálí mě to..."Nemůžeme..." šeptnu bolestně víc si Billa k sobě přitisknu
Bill: "Pak teda...nemá cenu..."
Tom:"Co?..." kouknu na něj líbajíce jej na bradavce

Bill: "Nic..." Vlastně opravdu nic v obou smyslech...
Tom: Kouknu na něj s mírným zamračením...povzdychni poožím hlavu na jeho hrudník a slyším jak mu bije srdce
Bill: Pohladím ho po vlasech
Tom: "Bude to těžké..." povzdychnu si smutně
Bill: "Jo..." Kdyby věděl, že bude víc těžkých věcí...
Tom:Ležím na Billovi a dráždím mu prstem jemně bradavku
Bill: Užívám si jeho přítomnost
Tom: Občas mu i bradavku políbím
Bill: Chci s ním zůstat...ale nejde to...takže...buĎ s ním takle...nebo vůbec...
Tom: Povzdychnu si a nechci myslet na budoucnost...jen mě to bolí...něco mě napadne "Billi?" zakňourám zklíčeně
Bill: "Ano?"
Tom: "Já to bez tebe nezvládnu..."
Bill: "Zvládneš..." Musí...
Tom: "Ne...tohle nepůjde...."
Bill: "Máš nápad, jak to změnit?" Ptám se smutně
Tom: "Je místo kde budu navždy spolu..." řeknu jako blázen
Bill: "Kde?" Jestli myslí to co já...
Tom: "V nebi..."kouknu na něj
Bill: Pousměju se. "Taky jsem na to myslel..."
Tom: "Chtěl bys?..." jsem šílenec...
Bill: "Když budu moct být s tebou..." Chci...a moc...
Tom: POlíbím ho..."Je tu lano..." špitnu
Bill: "A v koupelně žiletka..."
Tom: "Lano je lepší..." špitnu
Bill: "Ale bude to nepříjemnější... Žiletka je rychlejší..."
Tom: "Ale není stoprocentní..."
Bill: "To je pravda..."
Tom: Přikývnu a zvednu se opatně z Billa jdouce k lanu...byla dvě. Usměju se
Bill: Posadím se a koukám na Toma
Tom: "Chceš to...?" kouknu na něj vypadsjíce jako blázen
Bill: "A ty?"
Tom: Slabě přikývnu "Ale jen jestli chceš i ty..."
Bill: Kývnu "Chci..."
Tom: Jdu k Billovi a políbím ho...pak smičky uvážu
Bill: Zhluboka se nadechnu a jdu za Tomem
Tom: Přehodím je vedle sebe přez trám
Bill: Jen koukám, jak je uvazuje
Tom: Mlčky to přichystám..."Billi..." kouknu na něj a cítím jak se mi zalévají oči slzami
Bill: Zamrkávám slzy "Pojď ke mě ještě..." špitnu
Tom: Přisknuk sobě Billa pevně a líbám ho do vlasů
Bill: Pevně Toma objímám
Tom: "Lásko...." šeptám
Bill: "Miluju tě..."
Tom: "Miluju tě..." zašeptám
Bill: Po tváři mi steče slza...ale vědomí, že už budu navždycky s Tomem...
Tom: Cítím to samé až na to že pláču víc
Bill: "Navždycky s tebou..." Zašeptám a políbím ho
Tom:"Navždy..."zašeptám procítěně políbím Billa na rty
Bill: Ještě pevněji ho obejmu
Tom:"Billi...to co k tobě necítil jsem nikdy k nikomu...milujutě. a nikdy tě neopustím"
Bill: Rozbrečím se "Hrozně moc tě miluju..." Zašeptám
Tom: "Neplakej...já tebe taky..."
Bill: "Nikdy tě neopustím...chci tě držet až..." šeptám
Tom: "Chceš mě při tom držet?" zaptám se s malým úsměvem
Bill: "Ano..."
Tom: Přikývnu a Billa políbím
Bill: To loučení...já...doufám, že pak vážně budeme spolu...
Tom. Pomalu v objetí jdeme k bedně...
Bill: Naposledy Toma obejmu a políbím
Tom: Dlouze líbám jeho rty...vylezeme na bednu. Dám si smyčku přez hlavu
Bill: Udělám totéž...
Tom: Obejmu Billa "Lásko...miluji tě..." políbím ho
Bill: "Já tebe víc..." zašeptám do polibku
Tom: "Šššš...milujeme se..."usměju se slabě a obejmu Billa
Bill: Přivřu oči a pevně Toma obejmu
Tom: Tiše plakajíce..."Můžu...?"
Bill: "A-ano..."
Tom: Pevně sevřu oči..."Lásko...."šeptnu a pak pevně Billa držíce odkopnu bednu
Bill: Ještě se k Tomovi pevně přitisknu a pak zalapu po dechu
Tom: Lano se stáhne okolo mého krku a já jen tisknu Billa. Cítím jak mi dochází vzdych...že brzy budu mrtev
Bill: Došel mi vzduch a tma a pak...
Tom: Nemám v sobě vzdych...jen vysím...držíce Billa...tmaa temno...a pak...Billův obličej
Bill: "Tomi..." Usměju se když vidím Toma u světlého bodu
Tom: S úsměvem se k němu rozběhnu. Je celý v Bílém a je překrásný
Bill: Běžím mu naproti
Tom: Běžím k němu a pevně ho chytnu...láska...štěstí. bezstarostnost...ale hlavně on...Bill
Bill: "Miluju tě..." Šťastně zašeptám
Tom: "Miluji tě..." zašeptám šťastně vinouce si svou lásku k sobě...navždy spolu
Bill: Navždy spolu...
Tom: Jooo!

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...