středa 23. března 2011

Miluju tě... ale kdo jsi?I. Díl 20. (KONEC) 1/2

Ano... Poslední díl je tady... A vzhledem k tomu, že k téhle povídce se spojila sadistka s romantičkou tak čekejte morbidní doják XDDD A zase mi to nevyšlo do jednoho článku XDDD
Autors: Spook-Bree & Saya-Mi

Máma: Koukám na Něj "Tome?..." zašeptám úžasem a zmatením
Tom: "Ano?" Koukám na ní
Bill: "Mami?"
Máma: Vstanu s strčím Billa vedle Toma a koukám na ně. Je to on. Jsem si tím jistá. Začnou mi stékat slzy po tváři
Tom: Vyděšeně na ní koukám "Madam?"

Bill: "Mami?"
Máma: Obejmu Toma
Tom: Jsem v šoku
Bill: Zaraženě koukám. "Co to...?"
Máma: "To je Tom Bille. To je Tom...Tvůj bráška." brečím štěstím
Tom: Koukám na ní jaok že spadla z Venuše
Bill: "B-bráška? J-já mám brášku? A-ale..." Koktám
Máma: Vytáhnu oboum tričko a ukážu na malou jizvičku na jejich bocích "Dvojče."
Tom: "Prosim?" koukám na ní
Bill: "He?"
Máma: Usmívám se
Tom: "Děláte si prdel?"
Bill: "C-cože? J-já...M-my...Ale my jsme..." Koktám zase
Máma: "Ach Tome." dám svému synkovi pusu
Tom: "Malej moment." řeknu šokovaně a jdu pryč
Bill: Ju za Tomem. "N-nevíš co to...?"
Tom: Vydejchávám to "já jsem věděl že mám brášku...ale tohle..."
Bill: Vyjeveně koukám. "T-to jako že jsme fakt dvojčata?"
Tom: "Jestli tvoje máma je šílenec a tohle dělá každýmu tvýmu klukoj tak ne..."
Bill: "N-ne... A-ale to, co jsme...dělali...to je..."
Tom: "Zakázaný."
Bill: "A-ale já to chci..."
Tom: "Ššššš..." políbím ho a vezmu do náruče. Nesu ho do mojá malé kůlničky kde jsem byl jako malej pořád
Bill: Pořád zmateně koukám. "A-ale co...a co...škola? A...my? A..."
Tom: "Pšššt." položím ho takovej gaučík co tam mám
Bill: Z očí mi tečou slzy. Je to jako...když ...něco nesmíte a tak moc to chcete...
Tom: Líbám ho a stáhnu mu kalhoty
Bill: "Tomi...miluju tě..." Vydechnu.
Tom: "Nemuv zlato..."políbím do a zahodím kalhoty..."Tohle bude naposledy lásko..."
Bill: "N-naposledy? Já ale chci víc..." Zakňučím.
Tom:"Nemůžeme..."políbím ho a śtáhnu mu tričko. Pohladím ho po jeho krásném bříšku a slabě se usměju
Bill: "To je mi jedno..." Tvrdohlavě zakňučím.
Tom: "Šššš..." položím ukazováček na jeho rty. Sám si stáhnu kalhoty a tričko. Baxoerky taky... lehnu si opatrně na Billa a políbím ho
Bill: Dám mu na něj pusu. "Miluju tě..." Zašeptám.
Tom: "I já tebe..." zašeptám a znovu ho políbím zajedouc mu rukou mezi nohy až k Billově zadečku
Bill: Prohnu se v zádech. "Hmm..."
Tom: Líbám Billa na krku a prstem mu vjedu do zadečku
Bill: Zalapám po dechu.
Tom: Dál ho líbám na krku a začnu pohybovat prstem
Bill: "T-Tomi..." Zavzdychám.
Tom: Pohybuju prstem a pomalu přidávám druhý. Při tom Billa líbám na ucho
Bill: Na prsty se mu přirazím.
Tom: Usměju se a zapohybuju prsty
Bill: Zavzdychám.
Tom: Usměju se. Políbím Billa a přidávám třetí prstík
Bill: Spokojeně zamručím.
Tom: Nakonec tam mám všechny tři a pohybuju s níma líbajíce Billa na jeho sladké rty
Bill: Zasténám mu do úst když narazí prsty na moji prostatu.
Tom: Zazubím se a začnu přirážet na to místečko
Bill: Sténám...
Tom: Nakonec vyndám prsty a nasměruju už můj, z Billových vzdychů, stuhlý penis a začnu pomalu zajíždět do Billova zadečku
Bill: "O-oh Tomi..." Zakňučím a pohnu se proti němu.
Tom: Rychle do něj zajedu a slastně zavzdychám
Bill: "Hmm..." Zmručím a zase se pohnu proti němu
Tom: Začnu se v Billovi pohybovat a líbám ho na baradavku
Bill: "O-oh Tomi...víc..."
Tom: Usměju se a zrychlím
Bill: Vzdychám a pohybuju se proti němu...
Tom: Slatsně vzdychám a ještě malinko zrychlím
Bill: Vzdychám a zakláním hlavu
Tom: "Muliju tě..." vzdychám a ještě zrychlím ve svých pohybech
Bill: "Já tebe víc..." Pohybuju se proti němu
Tom: "Ne..."zaprotestuju a pousměju se...
Bill: "Ale jo..."
Tom: "Nee.." řeknu důrazně a opravdu tvrdě do něj přirazím
Bill: "Jo..." Rychle se pohnu proti němu.
Tom: "Ty jeden..nehádej se." znovu tvrdě přirazím
Bill: "Budu!" Pohnu se proti němu.
Tom: "Kdybys nebyl můj bráška dostal bys facana." zasměju se... a dvakrát a vícekrát do něj tvrdě přirazím
Bill: "Tsse!" Pohybuju se proti němu.
Tom: Zasměju se a tvrději přírážím
Bill: Vzdychám
Tom: "Ach Billi..." vzdychám slastí
Bill: "Tomi..."
Tom: Začnu ho líbat hladit na bocích a trvdě do toho přirážet
Bill: "O-oh...to...je..." Vyrážím ze sebe mezi vzdechy
Tom: Usměju se a dál v tom všem pokačujíce občas zašeptajíce Billovo jméno cítím že už brzo budu
Bill: "Dokonalý..." vydechnu a prudce se ponu proti němu
Tom: Narazím na jeho prostatu. několikráte na to místečko přirážím a pak vykřinu Billovo jméno
Bill: "T-Tome!" Vykřiknu ve stejnou chvíli jako on
Tom: Políbím ho a lehnu si na něj
Bill: "Hm... Miluju tě..." Zašeptám a zavřu oči
Tom: "I já tebe...bráško..."šeptnu a hladím ho ve vlasech
Bill: "Nechci být tvůj bráška...teda jo, ale...ne..." Zakňučím

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...