sobota 26. března 2011

Já se budu omlouvat tak dlouho...

OMG! Já se vážně budu omlouvat tak dlouho, dokud se neuomlouvám XD Ano...Jsem tady zase s další omluvou XD A zase se týká Unbekannt Liebe... 16.díl mám napsaný...ale nějak nejsem schopná ho přepsat do wordu (to víte, ta moje lenost...) Ale nebudu vás týrat moc dlouho ;) Nejpozději v pondělí se k tomu musím dokopat, protože a poněvadš... Ve středu brzo ráno mizím KONEČNĚ do Berlína =D Což čítá centrum jako Alexanderplatz atd. a ve čtvrtek Tropical Island!!! Ani nevíte, jek se těším =D Pár kamarádek do mě hustí, že si tam někoho najdu a že mi uvolní pokoj (haha, jedeme na dvoudení zájezd a já si tam mám někoho najít XD) A já jim na to neustále odpovídám, že nejsem na one night stands XD Což vlastně sedí ;) No a v pátek...zpátky do školních lavic...=( Ale do té doby se tady budu muset trošku vyléčit (To je tak, když jste nemocný a sotva se uzdravíte, jdete na tělocvik ven...a s mou úchvatnou imunitou, která se neustále snižuje...=( )No konec keců... Jdu dočíst na twc blog Ladybug a pak se snad dokopu k přepsání Unbekannt Liebe...
Takže zatím Tschüss, Saya ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...