sobota 26. března 2011

Nej lyžák Díl 1.

Takže... abych k tomuhle něco řekla... Není to mí dílo, ale dílo mé sestřenice (no co, alespoň jde vidět, že v rodině máme talent XD) a není to twincest, není to slash a v podstatě sobě vlastní je to vymyšlený příběh. Podle mě hodně, hodně dobrý příběh. Zatím mám zbetareadovaný dva díly (betaread jsem v tomhle případě já) a...myslím, že už z názvu vyplývá, o co jde. Budu ráda, když okomentujete a myslím, že ještě radši bude Jájinka, až si ty možné komentáře přečte ;) Pusťte se do čtení ;)

autor: Jájinka
betaread: Saya-Mi
TI KLUCI
,,Auu, Davide!!! Musíš si ty sví pitomý autíčka strkat i do mého pokoje??!!" ,,Jak si je mám uchránit před Pájou, aby mi po nich nelepil čokoládu, co má rozmačkanou na prstech??!!" ,,To je mi jedno, ale tohle je můj pokoj a ty nemáš právo SEM CHODIT BEZ DOVOLENÍ!!" Gabka byla na pokraji zoufalství. Její mladší brácha David jí šel poslední dobou dost na nervy. ,,Ach jo, kromě Adri a Keisy mi už nikdo nerozumí." Zalovila v tašce a vytáhla učebnici matiky. Dostali úkol, který Gabku bavil. Ale učit se písemku z přírodopisu, to bylo nad její síly. Proto si lehla do postele, dala do uší sluchátka a zavolala Keisinku, jejího psa, kterého drbala za uchem. ,,Přesně tohle jsem po náročném školním dni potřebovala," řekla a zasněně vydechla. Byl krásný letní den a tak se Gabka po krátkém relaxování vydala s Keisy do parku.
Gabka si sedla na lavičku, když vtom si k ní zničeně přisedlo jakési stvoření s rozcuchanými vlasy, které vypadalo jak hromádka neštěstí.
,,Adríí!!", Gabka pořád přemýšlela jestli to opravdu je její nejlepší kamarádka Adriana. ,, Ty vypadáš, jako když jsme běhali třináctiminutovku kolem jezera, a když jsme skončili, skočila jsi tak jak si byla do toho znečištěného páchnoucího jezera. Adriana nerada běhala dlouhé tratě, protože pak byla spocená a všechno jí smrdělo a tak když doběhli, Adri ani neuvažovala o tom, že hodlá skočit do nejznečištěnějšího jezera v kraji, ale vrhla se do něj. Když pak šli přes půlku města zpátky do školy, všichni se za ní otáčeli, ale nikdo nevěděl, jestli to bylo z toho, že tak páchla anebo že měla ve vlasech něco, co vypadalo jako rozmočená hranolka. ,,Ahoj Gabi," řekla Adri zničeným hlasem. Pak pokračovala: ,,Chtěla jsem si přivydělat a proto jsem paní Doskočilové slíbila, že jí pohlídám jejího sedmiletého Tomáše. Už NIKDY VÍCE!!" ,,Jo jo, mně David už taky pěkně leze na nervy. Představ si, že si zase vymyslel dávat hračky do MÉHO pokoje, aby je uchránil před Pájou. Jediný, kdo mi v tom baráku rozumí, je Keisy, ale ta neumí mluvit. Mimochodem, kde máš toho Tomáše??" ,,Do prkna!! Teď byl na houpačce!!" ,,Adríí klid, máš tu nějakou jeho věc??" ,,Jo, posmrkaný kapesník. Pane bože já ho snad zabiju!!"
Gabka však zůstávala klidnou, vzala kapesník do ruky a šla směrem ke Keisy: ,,Tak Keisinko, čuchni si k tomu kapesníku a hledej toho, ze kterého vypadla ta slizká hmota, která je v něm zabalená." Keisy se rozběhla směrem k třešňové aleji. Zastavila se až u pátého stromu z prava a začala štěkat. Úplně v koruně třešně seděl se škodolibým úsměvem Tomáš. ,,To vám to trvalo!!" řeklo to monstrum v zablácených teplákách. ,,Maminka se bude zlobit, až jí řeknu, žes místo, abys mě hlídala ses vykecávala s kámoškou." ,,Ty jsi jak upír, co mi z těla saje trpělivost a gratuluji, už ve mně žádná nezbyla!!" ,,Pomooc!!" Tomáš znovu vylezl na nebližší strom. ,,Smůla, chlapečku, máš to marný!!" řekla krvelačně Adriana a chystala se na strom vylézt za ním. Gabka musela toho skřeta zachránit. To by šla potom Adríí do pasťáku a později i do vězení.
Gabka by ztratila kamarádku a tak by jí musela upéct housku nadívanou pilníkem. Adríí by pak musela odplout na pustý ostrov a s Gabkou by si posílaly leda tak vzkazy v láhvi, protože na pustém ostrově by těžko hledala signál. Né, tohle Gabka nesmí dopustit
,,Adríí!! stojí ti ten blbeček za od smůly umazanou oblíbenou minisukni??
,,Hm, máš pravdu," řekla až trochu smutně Adriana a přestala se sápat na strom, ale smrtící pohled si odpustit nenechala. Své minisukně totiž Adriana milovala asi tak, jako Gabka uplé džíny a různá tílka. Tomáš byl za Gabčinu pomoc tak rád, že ani chvíli nezaváhal a začal ji svýma zapatlanýma prstíkama objímat. ,,Vypadá to, že má Patrik konkurenci, řekla pobaveně Adríí. Gabka byla totiž až po uši zamilovaná do Patrika, kluka ze třídy. ,,Si blbá," řekla Gabka a odstrčila Tomáše, který ji ještě pořád držel v pevném objetí.
Holky popadly psa a dá se říct prasátko, kterého s velikou úlevou odevzdaly paní Doskočilové a za Adriiny vydělané peníze šly na zmrzlinu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...