pátek 7. ledna 2011

Připravuju: Jednodílku a několik vícedílek

Takže...poslední dobou se mi nahrnulo tolik námětů na povídky, že to snad ani není možný napsat XD Ale pokusím se o to =D Mělo by to být asi tak, že připravuju jednu jednodílku: "Tomu ještě nerozumíš..." A několik vícedílek, např.: "Nobody hurts my like you do, nobody knows me as well as you", "Heaven is wrapped to chains", "Beautiful Killer", "Destiny - The Lovers" a další... No máte se na co těšit XD Krom toho musím ZASE upozornit, že je nedostatek dílů Miluju tě...ale kdo jsi? jak už jsem říkala z nediostatku času na psaní po ICQ - moje vina - teda z větší části - např. za to, že se se Spook jaksi nejsme na ICQ ve stejný čas nemůžu :/  A co se týče Unbekannt Liebe tak už jsem v půlce 8.dílu, i když zveřejněný jsou teprve 4 a za chvíli bude 5. A teď udělám radost Emiin: 7.díl se mi podařil napsat o trochu delší tak si to užij ;) XD. Tak jdu přepisovat ddál...A na závěr ještě upozornim, že mi na TWC blogu zveřejnily FanArt Živelná pohroma. Yeap! XDD Uch! Konec vykecávání, jdu teda přepisovat a za chvíli sem dám ten5.díl a tu ´Novoroční´ SMS konverzaci se Spook

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...