čtvrtek 9. září 2021

Alice Nine: GEMINI -I- the void [MV]

 Vážení, myslím, že tohle bude nějakej rekord - A9 dneska vydali video k písničce, co vyšla před víc než 10 lety 😀 no řeknětě, znáte někoho, komu to trvalo dýl? 😂

V každým případě je to boží 😍😭

A samozřejmě mi to nedá a musím okomentovat jejich vzhled:

Shou (zpěv): No, ehm, tenhle účes fakt ne. Na loňských live vypadal naprosto božsky a teď to takhle podělat? Ehm, no alespoň ta barva je ok.

Nao (bicí): Polobůh. Žeru ho a nic víc k tomu nedokážu říct.

Tora (kytara): Moje nr. 2. Boží vlasy, fakt mu sluší.

Hiroto (kytara): Tady budu citovat komentář z pod videa "Takže Hiroto našel pramen mládí?" Jako fakt, mělo by mu být 36 a vypadá stejně, jako když mu bylo 20.

Saga (basa): Ten chlap asi zraje jako víno a vypadá čím dál líp (a nebo já blbnu).




Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...