pátek 16. září 2016

Já, svatba a děti aneb "to už jsi holka na vdávání"

Mám a vlastně (díky bohu) nemám problém.
Mám prababičku - klasika. S její pamětí je to už hodně špatný - taktéž klasika. A díky její špatné paměti se mě tak dvakrát do týdne zeptá, kdo jsem a kolik že mi je let. Když jí odpovím, že skoro 21, nastává problém. Její odpověď je totiž "Tak to už jsi holka na vdávání". To se dá ještě i nějak okecat, vždyť ona na to stejně rychle zapomene (navíc to nemusím poslouchat tak často - babi je totiž z Ostravy).
Větší problém na mě číhá v podstatě doma.


Mám tetu a téhle tetě je 26. Krom toho, že jí je 26 a je vdaná za mého 41letého strejdu, tak má taky 2 děti (starší -6 let- s bývalým, mladší -2 roky- s mým strejdou). A tady je kámen úrazu. Její rodinka je tak nějak... ehm... jak to říct slušně... eh, hloupá. Ani ona sama moc rozumu nepobrala. Svědčí pro to právě ten 6letej raubíř - otěhotněla před koncem učňáku, nemá tedy ani výuční list a nikdy nepracovala. Její starší sestry jsou na tom alespoň o trochu líp - ten výuční list si udělat stihly a dokonce i pracovat už stihly. Když ale za těma dvouma malýma k tetě přijdu a náhodou tam u ní na kafíčku vegetí právě její sestry, sesypou se na mě. Je mi totiž tolik, kolik mi je, a zatím jsem tam nepřišla s žádným chlapem a ony jsou toho názoru, že už bych měla být těhotná.
Je hrozně těžký jim vysvětlit, že mi dítě ještě nějakou dobu nehrozí. Víte jak, čím hloupější lidi jsoou, tím těžší je jim cokoliv vysvětlit.
Mám děti opravdu ráda a jednou bych je opravdu chtěla (a doufám, že to vzhledem k mýmu zdravotnímu stavu půjde), ale děti přece nepřivedete na svět jen tak - potřebujete k tomu dost věcí. V prvé řadě chlapa =D A hlavně k tomu je potřeba nějaký zázemí. Já jsem student, teprve v 2. ročníku bakaláře a chci magistra. Co z toho vyplývá? Napřed škola, potom nějakou dobu práce a budování zázemí, chlap a pak až dítě. Zdá se mi totiž opravdu hloupý a nezodpovědný, přivýst dítě jen tak "do ničeho" a to ačkoli vím, že moji drazí rodičové by se o mě i o to malý postarali (ačkoli bych v jejich očích klesla, minimálně na inteligenční rovině).

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...