středa 13. dubna 2016

Dr. Müller Tea Tree Oil pleťové tonikum




Cena: ca 120 Kč
Objem: 150 ml
Popis dle výrobce: Pleťové tonikum čistí, příjemně osvěžuje a zklidňuje pleť a účinně z ní odstraňuje nečistoty bez nežádoucího vysušování. Je zvláště vhodné pro osoby s citlivou pletí nebo se sklonem k dermatologickým problémům. Obsahuje antiseptický olej čajovníku australského a extrakt vilínu (hammamelis), který stahuje vyčištěné póry. Komplex aktivních látek s hydratačními a antioxidačními účinky udržují vlhkost pleti a neutralizují volné radikály z okolního prostředí. Tím zpomalují stárnutí pleti.

Moje hodnocení: Toto tonikum jsem použíala donedávna každé ráno a večer a nemůžu mu nic vytknout. Opravdu příjemně osvěží a moc příjemně voní. Lahvička je velmi šikovná - šroubovací víčko, malá dírka na nalívání. Vydrží (s mým zacházením) asi 3 měsíce. Přesto jsem se ale rozhodla vyzkoušet něco nového (následující recenze).

Negativa: sehnat lze jen v lékárnách, často navíc potřeba objednat

Počet hvězdiček: 9,5*

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...