čtvrtek 14. dubna 2016

Alverde CLEAR Gesichtstonik


Cena: 84,90 Kč
Objem: 150 ml

Popis dle výrobce: Přírodní spraš redukuje a zabraňuje vzniku nečistot a podráždění pokožky. Minerály a stopové prvky matují pleť. Výtažky z hroznových jader působí antibakteriálně a zmírňuje tvorbu pórů, navíc pomáhá uchovávat a zesilovat kolagen v kůži. Neobsahuje syntetické, vonné, barvící a konzervační látky. Neobsahuje minerální látky. Suroviny z kontrolovaného biologického zemědělství. Dermatologicky testováno. Vyrobeno v Německu.
Použití: Před použitím dobře protřepejte. Po očištění naneste tonikum na vatový tampón a vyčistěte obličej, krk a dekolt. Vyvarujte se oblastem okolo očí.

Moje hodnocení: Jedno slovo - perfektní! Jak jsem psala u recenze na Tea Tree Oil tonikum, že přecházím na jiné, tak to je tohle. Je z řady na problematickou pleť a... prostě nemám slov. Pleť mám najednou mnohem čistší, nemám ucpané póry, mám méně černých teček...
Samotné tonikum je lehce narůžovělé, řekla bych skoro pleťové barvy a jsou v něm jakési "drobky" - to bude ten spraš. Ze začátku jsem se ho trochu bála - obsahuje totiž alkohol a ten, jak známo, má tendenci vysušovat. Ale ukázalo se, že je to bez problému. Co víc, světe div se, přestal se mi i loupat obličej - řekla bych, že tohle tonikum plní zároveň funkci peelingu. Vůně je víc než příjemná, hodně dlouho ji cítíte. Lahvička by mohla mít moná trochu líp řešený víčko - bojím se, že by se časem mohlo ulomit (i když to už na téhle konkrétní lahvičce nestihne - jsem na dně), také nevíte, kolik vám ho zbývá, je třeba "prosvítit" přiložením k lampičce. Jediné mínus vidím u toho, že si tím nelze sundat řasenku, ale budiž, na to používám zbytek toho - již zmíněného, tea tree oil tonika.

Pozitiva: čistší pleť
splňuje vše, co výrobce slibuje
suroviny z kontrolovaného biologického zemědělství

Negativa: Dostupnost jen v dm-drogriích
Neprůhlednost lahvičky

Počet hvězdiček: 9,9* (ten kousíček má na svědomí práve neprůsvitná lahvička)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...