středa 13. dubna 2016

Balea AQUA Feuchtigkeits Cremegel



Objem: 50 ml
Cena: (pokud si dobře vzpomínám) ca 90 Kč

Popis dle výrobce: Svěží zážitek: hydratační krémový gel podporuje vodní kanálky (vodní poriny) Vaší pokožky. Vaše pokožka bude okamžitě a intenzivně hydratovaná - pro 24 hodinový účinek.
Pečující složení s:
- cennou švýcarskou termální vodou, která je bohatá na minerály, pečuje a regeneruje pokožku.
- výtažkem z mořských řas a osmolinem™ dodává pokožce hydrataci a svěžest.
- ochranou před UV zářením se silnějším UVA-filtrem zabraňuje předčasnému stárnutí pokožky.
Prokazatelně intenzivní hydratace po 24 hodin.
Kožní snášenlivost dermatologicky testována.
Balea pleťový krém hydratační Aqua je vegan.
Použití: Nanášejte ráno na vyčištěnou pleť obličeje, krku a dekoltu a jemně vmasírujte. Krém se rychle vstřebává a je ideální jako podklad pod make-up.

Moje hodnocení: Krém jsem brala jako návaznost na sérum, které již používám (recenze zde) a opravdu mi vyhovuje a u kterého mi kosmetička tvrdila, že je nedostačující a chce to ještě krém a když mi sérum vyhovuje, mohl by mi vyhhovovat i krém ze stejné řady. Chyba lávky. Zanášel mi póry, tedy jsem to po několika týdnech vzdala a darovala ho tetě.

Balení je skleněný průsvitný kelímek, klasika, se šroubovacím plastovým víčkem - ne moc šikovné, kelímek je velmi těžký. Krém je řídčí konzistence, barva je světle modrá - to způsobují jakési řasy v něm obsažené.

Pozitiva: Cena
Rychle se vsakuje, nelepí
Nevtíravá vůně (stejná jako u séra)

Negativa: Dostupnost jen v dm-drogriích
Zanáší póry
Těžký kelímek


Počet hvězdiček: 6*

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...