pátek 29. března 2013

Tomi by me

...respektive narazilla jsem na facebooku na tužkou kreslenej obrázek Toma - bez podpisu a hodně špatně vyfocenej - a myslela jsem, že by bylo fajn se díky němu zkusit naučit ještě líp pracovat s PTS... bohužel jsem měla absolutně plnej noťas a jak jsem mazala fotky, tak jsem vymazala i ten originál...


VŠECHNA PRÁVA K TOMUTO OBRÁZKU PATŘÍ VLASTNÍKOVI ORIGINÁLNÍHO OBRÁZKU!!!

ALL RIGHTS BELONGS TO OWNER OF THE ORIGINAL DRAWING!!!


upřímně, u těch vlasů mi málem ruply nervy...
no a zanedlouho tady bude Teru taky zpracovanej PTS, ale to se ještě musí dopatlat...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...