pátek 29. března 2013

"Návrat"

Tak, potom, co jsem tady nějakou dobu nic nedělala... se vracím!
Odevzdala jsem ročníkovku, všechmo jsem dala do pořádku... no tak snad teď budu mít víc času a míň stresu...

A víte, co se mi dneska stalo? Dělala jsem palačinky a... normálně do nich nedávám kypřící prášek, ale vyjímečně jsem jela podle receptu, no... a sáhla jsem po kypřívím prášku DO PERNÍKU. Věřte nevěřte, chutnalo to dobře s meruňkovou marmeládou =D

No... pak jsou taky nějaký ty věci, se kterými se vám chci pochlubit... ale ty až v samostatných článcích později...

A taky... teda mě už vlastně nic nenapadá... I když... jo, posledních 14 dní v květnu budu na praxi... Hádejte kde, no?! V cestovní kanceláři FISCHER v Ostravě! *nadšení* žídná malá cestovka! já se tady snad opravdu k něčemu dostanu! já budu nejspíšš opravdu něco dělat a ne jak loni, jen se nudit! a bonus - budu tam až od poledne =D takže se vyspím =D

No nic... jde se na ty slíbený věci k chlubení =D a pak kouknout na...hmmm... Toma a Jerryho =D a Chůvu k pohledání =D

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...