pondělí 24. prosince 2012

To to krásně začíná... *ironie*

Hallo leute, právě se na vás chystám přenýst trochu mé úžasné nálady... Ne že bych chtěla... Ale vlastně jo, chtěla *zákeřnej škleb*
Zase vám tady jednou budu kecat trochu o sobě.
Ano, jsem mrzutá, naštvaná, frustrovaná... a to vše zrovna o Vánocích. A může za to... světe div se - pitomej okap, nebo parapet, nebo to, že prší, nebo... nebo všechno dohromady. Je totiž strašně příjemný probudit se ve tři v noci/ráno a poslouchat "kap, kap, kap, ka-kap, kap, ka-kap, ka-kap, kap..." Jo, to je tak, když máte půl metru širokej parapet pokrytej jakýmsi kovem, zanešenej okap, a do toho vám celou noc poprchává. Okap začne přetíkat a voda dopadá na parapet... celou krásnou noc.
Jo, to je to jediný, z čeho plyne moje špatná nálada. Celou noc jsem pořádně nespala, a to je pro někoho, kdo když může tak prospí celej den, absolutní katastrofa. Krom toho už mám docela hlad, takže teď konečně vylezu z postele a půjdu na oběd...
Vím, že je to zase jednou článek vlastně o ničem, ale potřebovala jsem se někde vykecat...
Tak vám, co jste se dočetli až do konce těchhle keců gratuluju, a všem přeju pěkný Vánoce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...