neděle 23. prosince 2012

Můj zlobivej model 38.

autor: B-Kay

"Vypadám jako ta tvá morská koule", ozval se mu za zády jedovatej hlas, kterej mu však v tu chvíli přišel neskutečně sladkej. Sklenku, ze který ještě naštěstí nestihl ochutnat položil na stůl poblíž a s pobaveným výrazem se otočil na svého brášku, kterej stál za ním zamotanej v kravatě, kterou si vázal kolem krku tak zběsile, až se málem přiškrtil. Bill se sladce zasmál a podešel blíž, aby mu s tím pomohl.
"Co to vyvádíš?", vydechl tiše a se sladkým úsměvem se sám ujal boje s kravatou, která mu málem zaškrtila miláčka.
Tom jenom poslušně držel a po očku sledoval Billovy prstíky, které mu hravě uvázaly kravatu tak, jak se patří.
"Tak a hotovo", zasmál se Bill jako sluníčko a jeho prsty zůstaly ležet na kraji kravaty, kterou ještě před chvilkou vázaly. Jeho pobavenej výraz se však v mžiku změnil a kdyby mohl, ihned by se vpil do těch nádherných rtů, které měl rovno před sebou.
"P-přinesu ti něco?", zašeptal trhavě Tom, jak od sebe brášku opatrně odsunul a rozpačitě se poškrábal za krkem…
Stačil totiž jediný pohled do těch nádherně smyslných očí a už zase cítil, jak se jeho tělo chvěje a zoufá po Billově blízkosti. Jeho rty se rázem zdály suché a on ucítil, jak moc by teď potřeboval Billovy polibky… jeho opatrné avšak nadmíru něžné doteky, kterými se nedá nic skazit… jeho horké třesoucí se tělo… cítil jak mu pomalounku stoupal tlak a jeho dech se malinko prohloubil… A Bill to poznal! Poznal to hned, jak se Tomovi zahleděl do očí - právě tady si totiž dokázal přečíst celou pravdu…
"Ne děkuji, mám", mírně se pousmál a přitom rozpačitě zamrkal nádhernýma řasama.
"Já tomu nemůžu uvěřit", vydechl náhle Tom a s lehkou červení ve tváři se k Billovi přiblížil.
"Čemu?", nechápal a zaujatě pozoroval každý záchvěv jeho rtů, které si něžně hrály s kovovou ozdůbkou na kraji.
"Nechápu, že patříš mě", vydechl tiše a s neskrývanou láskou pohlédl Billovi do štastné tváře.
"Důležité je, že to chápu já", vydechl tiše Bill a očkem mrknul na Toma, než se začal pomalu ztrácet v davu, kterej končil až u vchodu na toalety. Tam už tančící lidé nepostávali a dokonce se tam dalo konečně volně pohybovat…
Monika mohla vyhlížet, kdy se u ní zjeví Bill s opuchlou tváří, no stejně by se nedočkala - její dokonalý nápad vyvolat u Billa alergickou reakci se jaksi nezdařil a sklenice s jablečným džusem s třískotem dopadla na zem, když do ní nešikovně vrazila jedna tančící dvojice a kompletně celou ji převrhla.…
Jen co Tomovy došel Billův záměr, jeho zamilované srdíčko mu začalo v hrudi mocně tlouct. Ruce se mu začaly potit a on si svou nervozitu krotil žmolením lemu trika…
 
Tom:
Bože, je to necelých třidcet minut, co jsem se s Billem vášnivě miloval, a já sem zase vzrušenej… No chápete to? Ten člověk je prostě neskutečnej… stačí jedinej jeho pohled a já přestávám reálně myslet a uvažovat… Nesmělými krůčky jsem se prodral až k toaletám, které jsem opatrně otevřel.
Jako schválně muselo být na toaletách porouchaný topení, takžé mou horkou tvář neosvěžil ani malilinkatej závan vzduchu. Cítil jsem, že ve tváři pomalu červenám a celý jsem se chvěl…
Toalety se zdály být prázdné, tedy až na krásně usměvavou tvář která se na mě culila u poslední kabinky.
"Copak bys chtěl hmm?", schválně jsem provokoval i když moc dobře věděl, že je stejně vzrušenej jako já. Neli víc. Já vím, že vypadáme asi jako neskutečný nadrženci, ale tohle se prostě nedá krotit. Je to silnější než my dva…
Nedokážeme proti tomu bojovat - a abych pravdu řekl, já ani nechci! 18let jsem čekal, až budu někoho milovat vášnivě dravou láskou, která v sobě ukryje všechno - něžné mazlení, noci v objetí, ale také noci strávené milováním… A Bill se stal mým vším. Miluju jeho nádherné způsoby mazlení, když mi jemně sténá do ouška, nebo také když mi spí v náručí a já cítím jeho hřejivou blízkost… ale nejvíc miluju to, když do něj jemně pronikám… miluju výraz jeho tváře, když dosáhne vrcholu… miluju na něm úplně všechno…
Tom se s lišáckým úsměvem přiblížil k bráškovi, kterej provokativně vrtěl zadečkem a volal na něj ukazováčkem. No odmítli byste?

autor: B-Kay

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...