pátek 21. prosince 2012

Nový blog.cz

Tak si to shrneme...
upřímně řečeno, vůbec se mi to nelíbí! Jen jsem si před chvílí - od rána poprve - aktualizovala úvodní stránku a v tu ránu jsem si připadala totálně ztracená. Kde jseou nejnovější komentáře na mém blogu (žebříčky ve správě blogu nepočítám)? Kdee jsou nejnovější články mých oblíbených blogerů? To mám oblízat každej blog zvlášť? A to ani nemluvím o tom, že statistiky stále - už přes půl roku - nefungují!
Nemůžu si pomoct, ale fakt mě ta změna děsí. Dokonce víc, než mě děsila cesta do země, jejíž úřední jazyk absolutně nepobírám, a jejíž občané jiný než svůj úřední jazyk neovládají (Maďarsko) - ale o tom později, snad to zvládnu napsat ještě do Vánoc...
No nc, koukala jsem, že nejsem jediná, komu to vyloženě vadí, takže se kdyžtak vyjadřete a já budu doufat, že zasílání komentářů na mail se nezrušilo...

EDIT: Pod článkem anketa

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...