středa 21. listopadu 2012

Můj zlobivej model 8.

autor: B-Kay

"Tak a tohle ja naše babička", šeptl Bill s úsměvem a prstíkem lehce dloubal do fotografie, ze které se na ně usmívala starší paní s veselou tváří a hravými očičky. Tom se malinko nahl přes Billovo rameno, aby viděl na další z fotek, které mu Bill ukazoval. Bylo až neskutečné, že Bill s sebou nosil plnej album různejch foteček a obrázků. Tom se zmateně díval po všech těch tvářích, které už neviděl tak strašně dlouho, že už pomalounku jeho pamět jejich tváře vynechávala. "A takhle ted vypadá mamka", špitl a podal bráškovi do rukou fotku, kterou fotil na sedmnácté narozeniny. Tehdy byla Simone moc štastná, protože konečně poznala muže, kterej jí dokázal vykouzlit na tváři sladkej úsměv. Gordon byl konečně ten typ chlapa, který se k ní i podle Billa perfektně hodil.
Tom se malinko zavrtěl na posteli, kde se obě dvojčátka spokojeně válela a bylo jim uplně jedno, jestli je kolem jedné hodiny ráno nebo ne. Teďka prostě měli skvělou příležitost znovu se poznat a najít k sobě tu ztracenou cestu. "Měl jsi všechno tak skvělý", špitl smutně Tom, když se podíval na fotografii ženy, kterou stejně jako zbytek rodiny neviděl 12 let. Avšak k ní vůbec nic necítil. A co by také mohl cítit k někomu, kdo jej připraví o dvojče a vůbec se nebrání, když jí jedno z jejich dětí násilím odvážejí pryč. Bill i přes tu tmu, která se rozprostírala útulným pokojíčkem vycítil smutek v bráškově hlase. Po čtyřech se připlazil k jeho tiše ležícímu tělíčku a posadil se tak, aby mu hezky viděl do tváře, která se krásně leskla v záři měsíčku. "Já také neměl dokonalej život", šepl a nevěřícně zakroutil hlavinkou, čímž Toma pošimral vlásky po tváři. "Ale podívej kam jsi to dotáhnul ty. Seš skvělej model, vyděláváš kopu peněz, určitě ti holky klečí u nohou, jestlis už nenašel tu pravou. Ale já? Já si koupil tenhle byt, protože jsem už nesnesl tátovy poznámky. Koupil jsem si psa a naivně jsem si namýšlel, že jednoho dne si určitě ustřelím nějakou krásnou dívku a budu konečně štastný. Ale takhle to vůbec není. Mám mizerně placenou práci, která mi však dost pomáhá přežít, takže si nestěžuju... ale myslím, že tohle není to, co jsem si vždycky přál... já... já nevím, možná ti přijdu směšný, ale já si opravdu připadal doteď sám", špitl a smutně se zahleděl na Billovy dlaně, které pomalounku proplétaly jejich prsty, až dokud nestáli v pevném uzlu. Jeho rty se ale náhle zvlnily do lehkýho úsměvu, když se zahleděl na brášku, kterej jej poslouchal s takovou zaujatostí, že na něj poulil očka jako nějakej pejsek a nakláněl při tom hlavinku na stranu. Jeho rty byly mírně pootevřené a Tom cítil, jak Billův horkej dech dopadá na jeho nahej hrudník - vždycky totiž spával jenom v trenkách. Bylo to zvláštní, ale cítil, jak mu  na těle pomalounku naskakují jemné pupínky, což bylo znamení husí kůže.
Billovi přišla jeho poloha dost nepohodlná a tak se rozvalil do polštářku hned vedle Toma. "Já nejsem tak skvělej... kdybych nevypadal tak, jak vypadám, tak bych si peníze asi moc nevydělal. A holky? Možná ti teďka přijdu směšný, ale já ještě s žádnou holkou nechodil tak nějak opravdově", špitl a nesměle sklonil svou červenou tvář, která však díky tmavému pokoji měla normální odstín. Tom chvilku přemýšlel než mu došla Billova slůvka, která byla jeho hláskem tiše vyřčena. "Myslíš tím, žes ještě nikdy s žádnou holkou nespal?", zeptal se Tom zvědavě a otočil se tváří k bratrovy, kterej právě následoval jeho činy, takže teďka si zvědavě koukali vzájemně do očí. "Noo... já tím nechtěl říct, že jsem s žádnou holkou nechodil... jenom to prostě skončilo více méně u mazlení, nebo jenom u líbání... já... nedokázal jsem se prostě ještě s žádnou milovat. Kámoši si ze mě dlouho utahovali, ale já se prostě ještě necítil připravenej... a teď je mi 18... a jsem pořád panic", povzdechl si a smutně sklonil nádherně vábivá očka. "Jsem trapnej že?", špitl a když ucítil, jak se Tomovy dlaně nepatrně dotkly jeho tváře, zvedl k němu svůj posmutnělej pohled, kterým jakoby jej žádal o pomoc a ještě více o pochopení. "Já ti rozumím... nejsi směšnej. Prostě když potkáš opravdu tu pravou, uděláš to a bude ti jedno, jestli jsi, nebo nejsi připravenej", pousmál se sladce dredatej klučinka, kterej si svýho brášku pořád víc a víc obliboval. Měl strašně sladký gesta a mimiku tváře. U každýho slova mírně zavrtěl nosíkem a jeho plné rty se pak tak sladce zvlnily. "Půjdu si už lehnout jo? Máš přeci zítra to focení, tak at nejseš jak zaspalá opička", řekl Tom vesele a konečně po dlouhé době cítil, že už není sám. Stačilo se jen zahledět na to sladké stvořeníčko, které se na něj z postele vesele culilo, jak se kutalo hloubš a hloubš pod peřinu. "Dobrou Tome", špitl a s veselým úsměvem mu zamával. "Dobrou Bille", šeptl Tom, naposled se zašklebil na to chlupaté čuně a s veselým úsměvem vyšel ven. Tohle tedy bude zajímavý... ještě nikdy nebyl přímo při focení ...

autor: B-Kay

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...