neděle 12. srpna 2012

!!!ZDĚŠENÍ!!!

Oh ku*va! Já se tady klepu jak ratlík a zděšeně zírám na tyhle fotky!
Prosím, řekněte mi že to není to co si myslím, že to je! =( Ne, ne, ne a ne! Ačkoli to tak vypadá - určitě to není třetí oko! TO PROSTĚ NESMÍ BÝT!!! =(
L.A. je vážně zkazilo... ale až tak? Pravda, že blbí jsou na to dost, ale... Já doufám, že k tomu by se alespoň Tom upsat nenechal... Přece jen mmi připadá alespoň trošku rozumější než Bill =(


EDIT: Tak jsem vám to tady trošku "upravila" a zděsila jsem se ještě víc... =(
Dala jsem dohromady ty kousky, co jdou jakštakš vidět a...

jo já vím, velikost nic moc ale to Tomovo tattoo je moc malý na to, aby to šlo udělat podle Billova
Když nad tím tak přemýšlím... není to ani 14dní co jsem si na té naši "dovolené" četla Enigmu... přiznejme si, většina toho, co v ní je, je fantasmagorie... ale náhodou jsem právě narazila na článek o Iluminátech v hudebním průmyslu... byli tam lidi jako Beyonce atd... tak jsem si zrovna říkala, že takle snad dvojčata neskončí... no, přijela jseem domů a páár dní na to... co tu nemáme?

Teď si tak říkám, mají oni tohle zapotřebí?

OK, ještě jsem tady u Tomova upravila kontrast... Ten efekt sépie už mi pěkně začíná lízt na mozek...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...