pátek 31. srpna 2012

Sweet Morning by Millah

Ano, já vím... Už je to dva dny zpátky, co jsem psala, že bude další montáž "zítra večer" respektive ve středu... a... no... OK, přiznávám se, já zapoměla - koukala jsem na Harryho Pottera a byla jsem do toho trochu moc zabraná... No a včera... ne zrovna milá hádka s... no to je jedno, ale naštvala jsem se, byla jsem sklamaná a dost mě bolelo, co mi "dotyčná" vykřičela do xichtu... takže jsem se vypařila... a šla jsem - zase po kolejích - za Alexem (angínu už jen doléčuju... takže naštěstí není už nakažlivá)... no a... podpořil mě, zvedl mi náladu, koukali jsme na film a jen jsme se tlemili když jsem součastně řekli, že je to ten nejhorší film, co jsme kdy viděli =D a skonstatoval jsme, že je to sice čínskej film, ale tohle nemůže být dílo nikoho jinýho než američana xD lidi... gilotina v nějakým osmým století a v číně? =D
Dobře konec keců a tady jedna nádherná montážka od Millah =)

a abych napravila ty dva dny... tak ji zveřejním teď a večer bude další ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...