úterý 28. srpna 2012

"Chvíle omluv"

No, tak jak bych začala... Asi třeba...
Všimla jsem si, že poslední přednastavený článek vyšel v pátek - respektive, všimla jsem si toho asi před dvěma hodinama.
Byla jsem teď týden u příbuzných, jenže... kdo měl tušit, že tam nepůjde net? To máte tak, když pořád vypadává...a pak se jeden člověk rozhodne, že za tohle jim platit nebude a... neplatí. Tím pádem jsem byla bez přístupu...
Takže se omlouvám za to, že tu od toho pátku nic nepřibylo a budu se to snažit napravit... tak snad zíítřejší večerní montážka už by měla být...
Nezačnu s tím te´d hned z nekolika důvodů... 1 - do dvou do rána jsem pomáhala s prezentací v ppt, vzhledem k tomu, že mám angínu tak jsem se budila na prášky o půl páté a vstávala jsem o půl deváté... pak tohle teplo a cesta domů... MHD mělo spoždění a mě zbylo 5 minut na koupení jízdenky na vlak takže jsem si nestihla koupit ani pití... ano, vybrala jsem si klimatizovaný vlak - jako vždycky - ale pak je půl hodiny cesta domů autem, ve kterém klimatizace nejde a mě teď třeští hlava... takže tím končím a jdu si lehnout...
Vaše polomrtvá Saya

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...