neděle 12. srpna 2012

Shrnutí událostí poslední asi 14 dnů (vyjma událostí okolo dvojčat)

OK, začnu dneškem, respektive tím, co se stalo pár minut zpátky:

lidi, já mám tričko od Deorart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To co obvykle stojí kolem 50€ já mám za ani ne ddesetinu =D ááááááááááááááááááááííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!!! tohle mi po tom dvojčecím tetování - který mi totálně zkazilo den - úplně vylepšilo náladu ;D

Tak dál... včerejšek... no to jsem si - zatím jen pro sebe - začala překládat do wordu povídku All My Plants od Blackbyrd na THF... no, a jestli se mi to povede přeložit alesspoň do půlky, tak se zeptám na možnost publikování překladu tady na blogu a taky na twc blogu =) ...jen jestli budu mít takovou trpělivost...

Uhm... čtvrtek pátek vynechám... to se nedělo absolutně nic, natož pak něco zajímavýho xD

No... Úterý a středa... to jsem byla se zlatíčkem Alexem venku... a taky u něj, koukali jsme jako obvykle na gay romance... pak jsme jen hodiny a hodiny chodili po obci a diskutovali o světě a nespravedlnosti a právech pro gaye...
no... z toho mám tuhle fotku:
... se mi prostě líbí krajinky =D ...a tuhle fotku...

no... mezi tím a 4. srpnem nebylo zase nic zajímavýho...

No a pak tohle... Velký Meder - termální koupaliště na Slovensku asi 13km od hranic s Maďarskem... fotky nejsou protože by, až na tuhle, byly o ničem:
...ok, ta je možná taky o ničem, ale já mám ráda západy slunce... ty barvy... pro pořádek... to bylo 3.8.

no... pak tady máme "VODNÉ DIELO GABČÍKOVO"... to už cestou "domů" respektive do Vídně... 4.8.

tohle si nemůžu odpustit... vidíte ten rozdíl ve víšce?

No a Vídeň - Prater... upřímně, nechce se mi sem dávat všechny fotky, je jich strašně moc (a to jsem fotila jen máloco)
takže takhle...
vidíte tu věž? víte co to je? tady se tomu říka "space jump" a... no najděte si to =D

a pak tady... konečně mě vzali na horskou dráhu =D

ono se to nezdá, alee je to docela síla =D šla bych znovu xD

No a nakonec tohle, já si to nemůžu odpustit =D vím že je to mázlý, ale jaksi za chůze...

Btw. blog překročil 10000 návštěv =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...