středa 23. května 2012

Incest? Nebo rovnou twincest?

Upřímně - tohle TT mě vyloženě zaujalo! Myslím, že by to mohlo být zřejmý už jen z toho, co je napsáno na designu mého blogu...
No... Incest, incest, incest... To je něco, co je mi svým způsobem blízké (ne, nic s příbuznými nemám).
A twincest? Tohle je mi snad ještě bližší. V podstatě je to složenina "twins" - dvojčata a "incest". Jsem jednou z těch blogerek, co rády píší povídky a vyloženě se vyžívají v tom, co je v dnešní době zakázané a nemorální. Píšu povídky na téma dvojčat Kaulitz z TH a vkládám do nich to, co bych chtěla cítit... Tetelím se blahem při představě těch dvou v obětí... Incest či twincest... není to jen o sexu, jak si většina lidí pomyslí hned jak tahle slova zaslechne... řekla bych, že to je spíš o čisté lásce a porozumění.
Taková moje malá třešnička na dortu... Otázka je, kolik z vás znalo význam slova incest? Kdysi, když jsem si povídky psala do sešitu a pak je na PC přepisovala, měla jsem na tom sešitu napsaný twincest... Spolužáci se mě ptali, co to znamená. Opravdu nevím, jestli jsou lidé všude tak... dá se říct hloupí, nebo to jen u nás, ale když jsem jim zakryla čás "tw" stále nechápali...
Tady jeden skvost od Nightingale...

Myslím sice, že z článku vyplývá můj názor na to, ale tak pro upřesnění...
Nemám proti těmto vztahům nic, alespoň ne proti těm homosexuálním - vím, že je to v podstatě nespravedlivé, ale u heterosexuálního incestního vztahu je také riziko těhotenství a s tím velké problémy, kdežto u homoseexuálních není žádné takové. Žádné jiné námytky proti heterosexuáním incestním vztahům nemám a celkově myslím, že lásce neporučí.
Jenou... Někdy možná, by snad mohly být tyto vztahy povoleny ale i kdyby, myslím, že by trvalo dlouho, než by na to společnost přistoupila...

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...