středa 23. května 2012

Neděle...

Tak jo... dlouho se tady nnic neobjevilo... a vzhledem k tomu, že tohle bude docela dlouhej článek tak...
- perex -

Někteří lidé jsou... no, řekněme, že jsou až příliš aktivní... a upřímně - já taková nejsem =D
Obvykle mě výlety a salší takový věci štvou a nudí (to obzvlášť když jede i máma...) ale v neděli... to byla vyjímka (a máma nejla =D). Myslím že za poslední rok to bylo poprve, co mě někdo vytáhl v neděli z postele už o půl 8. =D
Co ta změna? Slova "jeskyně", "Moravský kras", "krápníky" a další takový mě nalákají spolehlivě...
No, z toho plyne, že z orlických hor jsme skončili až u Brna... v Blansku...
Byli jsme v jeskyni v Býčí skále - která je mimochodem otevřená jen vyjímečně... pak někde na rozhledně u Vyškova... Jo, tam jsem letos poprvé použila Buventol (pro ty šťastlivce, kteří neví co to je - je to inhalátor)... zrovna šťastná z toho nejsem ale holt nám začíná pylová sezona a alergie na trávu (ne na trávu jako trávu =D ale trávu jako...ehm... luční traviny typu psárka, lipnice, ovsík atd....) se mi vyloženě rozjela a s tím ne jen rýma (teď tady sedí obklopená balíčkama papírových kapesníků a vedle postele mám koš) ale hlavně dýchací problémy kdy se při větší námaze v blízkosti louky (nedej bože přímo na ní) skoro dusím - což výstup na rozhlednu kdesi nad loukou bezesporu je.
OK, dál... nakonec jsme se stavili u příbuzných v další obci kousek od Vyškova a seděli tam až do půl 7... Domů jsme přijeli o půl 9 a mě další den čekal první den na praxi v muzeu vedle ve městě...no o tom ale jindy...
No a teď pro ty, co se mými keci prokousali až sem a nevypli to mám teď tady pár, nejspíš nic moc neříkajících, fotek... Z jeskyní teda nemám - bohužel mám foťák na mobilu bez blesku a to by nic nebylo vidět...




To rozmazaný bílý jsou kopretiny...











Jak já nesnáším točitý schody... už jako malá jsem se na nich bála a u příbuzných jsem lezla po čtyřech...



Jaj... zapoměla jsem se zmínit... Vojenské letecké muzeum Vyškov...
Docela dost zajímavý... Viděla jsem motor vojenského dopravního letadla a pak mi došlo, jak složitý musí být pozbírat trosky civilního linkovýho a zjistit, co se stalo když "jen" motor je mnohonásobně větší





Tohle je už u příbuznách... no štěně je Nicky ;) ještě nikdy jsem neviděla psa, co by se nechával drbat radši než Nicky =D a ehm... té nohy si tam nevšímejte =D

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...