středa 14. března 2012

6.3. - lyžovačka ;)

Tak... toto už jsem sem chtěla dát minulý týden... to bylo dokonálý, úžasný, boží... a jsem neskutečně šťastná za to, že ta sjezdovka je na druhé straně obce, ve které žiju - teda teď už jen o víkendech...
- perex -



To bylo pár výhledů z pod sjezdovky...

Tak a tady, když se podíváte na levo... tak to se zasněženým vrcholkem je Kralický Sněžník

Úplný vrchol kopce...

Pohled na úplný začátek sjezdovky od lanovky



Nsše malé občerstvení...


Tohle mě "zaujalo" xD

Já...

Já před lanovkou...

Strýček, díky kterému jsem se tak úžasně ulila ze školy ;) a kdyby to někoho tajímalo tak ty lyže v pravo dole jsou moje ;)

A tohle už je mimo... to už jsem se nudila na intru... je to japonsky, hiraganou a katakanou, napsáno "Saya-Mi"

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...