středa 14. března 2012

BIG BANG a moje vlasy

Takže... slíbila jsem, že tady poreferuju o tom, jak nádherní jsou... ale napřed něco ke mě:

Já jsem takovej idiot! a to myslím úplně ale úplně vážně! Dost lituju, že jsem včera byla tak líná a trvalo mi si namalovat obličej na xicht... Takže jsem nikam nešla a místo toho jsem šla experimentovat se svými vlasy - já kretén si je totiž namotala na kulatej kartáč (na(ne)štěstí "jen" levou část své ofiny dlouhé skoro až po lokty) a to i přes to, že vím, jak špatně to jde vymotat - a? no nešlo to vůbec! takže moje dlooouhá ofina má teď délku asi 4cm =( Co z toho? Napřed panika, poté smutek a teď nic... totální nezájem... nějak ty roky, co jsem si ji pěstovala, přebolely za pár hodin... Líto mi to je, ale to přejde
-------------------------
Tak... a teď už to ozplývání se ;)
Tohle je úžasná K-popová (korejská - pro ty, kdo by neodhalili skratku) skupina složená z mladých talentů a krom úžasné hudby nádherně vypadají (no jo, já a moje slabost pro asiaty...)





Tak... tohle je moje slabost Taeyang... proč? možná, že mi trochu, trošičku připomíná Toma alespoň těma copánkama a já di nemůžu odpustit seem dát ty všechny fotky, na kterých se mi nejvíc líbí...



Tak tohle už je moje druhá BigBang slabost, G-Dragon... Takhle na blond se mi líbil nejvíc...


ale tohle mu taky moc slušelo...



A toto je Seung Ri...




T.O.P





Dae Sung




toto jsem si nemohla odpustit... nevím, čí je to dílo ale je to úžasné...

Tak a teď to moje referování... Nebude to zas takový, jak jsem chtěla - nějak není nálada tak dobrá...:
Oni jsou... awwwwww! Dokonalí... Nejradší od nich mám We Belong Together... a... *došli jí slova, už jen kňučí*

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...