sobota 18. února 2012

Ufff...

Tak... takle vypadá vaše Saya bezprostředně potom, co přijde ze sjezdovky, v sušárně se zuje a vyhrabe se to jedno patro do bytu... Neděste se, je to bez jakékoli úpravy... ošlehaná větrem...no hrůza... ale takhle dopadají mé vlasy, když zvlhnou i kdyby byly sebelíp vyžehlené...
Upřímně, miluju lyžování, ale letos jsem díky zlomené ruce byla na lyžích teprve podruhé... A i tak jsem si pro jistotu ruku zavázala protože s mým talentem na padání...náhoda je blbec a já nechci zase sádru...
Tak... ještě vám sem za chvíly snad hodím fotky jak to u nás vypadá, hlavně co se množství sněhu týče...
A i když jsem teďka na pokraji smrti vyčerpáním xD tak zítra jdu na celodenní lyžování na nejdelší sjezdovku v Orlických horách... respektive na opačnou stranu obce, než jsem byla teď xD Na té nejdelší holt nemaj světla aby měli večerní... a můžu říct, že večer je to vždycky nejlepší ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...