sobota 18. února 2012

Sníh...

Fuu... Takže... Ilonce jsem slibovala, že se půjdu projít a budu fotit, ale vyšlo to tak nějak až teď, o několik týdnů později...
- perex -


Tak tahle už je starší... myslím, že z minulého týdne... potok byl zamrzlý...

Hah, a atakhle to vypadalo dneska před polednem xD Totálně zasněžený =D

Tak tohle jsou rampouchy na bývalém kostelíčku - dnes je v něm malý obachůdek s potravinami a secondhand - kousek od paneláků, kde bydlím

Mantinely okolo cesty mi sahají soro po žebra a sníh sám o sobě do pasu - a to měřím 163 xD


Parkoviště v úplném středu obce... sníh nahrnutý do výšky skoro 3 metrů...

Znovu kupa sněhu... mimochodem ta budova je obecní úřad naprosti tomu parkovišti...




Sněhové čepice absolutně všude...








Venku je opravdu nádherně, docela mě mrzí, že foťák v mobilu není tak dobrej, abych vám mohla vyfotit sjezdovku... to byl dokonalý pohled... Ozářený sníh, dál tma... a dole světla obce...
Upřímně, šla bych i na běžky a podívala se do toho lesa, který jsem jako malá nazývala pohádkovým - on tak opravdu vypadal, nádherný, všechno bílé, jen běžecká stopa... - jenže běžky mi už byly malé a tak jsme je prodali a nové nemá smysl kupovat když vím, že se na ně dostanu jednou do roka...

Tak zatím dobrou, já jdu ještě přečíst denní dávku twincestu na TWC blog ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...