sobota 21. ledna 2012

A jméno by nebylo?

Upřímně, vůbec jsem nevěděla, do jaké rubriky mám tenhle článek hodit... ale že je k tomu obrázek tak teda takhle.
No a abych to vysvětlila... Možná si někdo vzpomíná na toho neznámého, o kterém občas napíšu nějakou tu větu... Potkávám ho těď už jen na intru na snídani... Ale stále nevím ani jméno...
Při nudné hodině fyziky jsem ho nakreslila... a ano, mělo by to i obličej, vybavuju si ho docela dobře... jenže jak se znám tak bych to zkazila nebo by to nebylo dost přesné a mě by se to pak nelíbylo tak zatím takhle... jeho vlasy a tvar obličeje...
- perex -

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...