pátek 14. října 2011

Živelná pohroma 33.


autor: B-kay

"Co tady chceš?" zavrčel na něj Tom a jeho stisk ještě sílil, jak se Timovy rty roztáhly do falešného úsměvu.
"Co tady chci? Jak já vím, Kaulitzi, tak tohle je snad dům mé tety. A já si tady můžu dělat, cokoliv se mi zlíbí," zašeptal podle Timo a snažil se nahlédnout pootevřenými dveřmi dovnitř, aby alespoň na chvilku spatřil Billa.
"To je mi jedno, jestli je to dům tvé tety nebo ne. Já ti výslovně zakazuju se k mému bratrovi nějak přiblížit, rozumíš?" Tom se musel moc ovládat, aby nekřičel, protože nechtěl vzbudit to krásné stvořeníčko, které tiše spinkalo zachumlané v přikrývkách.
"A jak mi to chceš zakázat, Tomiku?" schválně jej provokoval. Neskutečně jej bavilo vidět, jak Tom s každým jeho slovem začíná trpět víc a víc. Věděl, že Bill je jedinou slabinou tohohle jinak bezstarostného kluka.
"Tak hele," zašeptal a přitiskl Tima ještě silněji, až se chudák praštil hlavou o chladnou stěnu. "Ještě jednou uvidím, že ubližuješ Billovi, nebo tvému bratrovi, tak uvidíš. Nebudeš schopen napočítat ani do tří, jak tě vezmu a vyhodím tě přes zavřený okno, je ti to jasný?!" štěkl po něm, načež konečně uvolnil sevření a poté s posledním vražedným pohledem do Timovy tváře znovu vplul do pokoje, kterým se ozývalo jenom jemné pípání zpod peřinek. Tom se nad tím klubíčkem sladce pousmál a pozorně zamknul dveře...
"H-hele co to děláš?" vydechl polekaně Daniel, když cítil Andyho ukazováček na svých rtech už hezky dlouho.
"J-já, nic," vydechl nakonec polekaně Andy a svou dlaň rychle odsunul od té hebké nádhery. Nemohl se dívat do Danielovy tváře... Nesnesl by jeho upřený pohled, kterým se domáhal odpovědi na otázku... Proč?... Jenomže na tohle Andy odpověď neznal. On sám nevěděl, proč se do něj zamiloval. A hlavně proč právě do něj? Jako by kolem už nebylo dost hezkých holek. Ne... On se musí šíleně zbláznit do bratra kluka, kterého úplně nesnáší.
"Andreasi, mohl bys mi to prosím vysvětlit?" zeptal se Daniel ještě pořád mírně vykolejeně, ale už jej ten prvotní šok přešel. Prostě to nečekal... A hlavně tedy ne od Andyho.
"J-já, já... Já ti to-to nemám jak vysvětlit," vydechl Andy a smutně sklonil pohled ke kamínkům, které se nechávaly jemně ovívat lehkým proudem jezerní vody. Jenomže Daniel pochopil všechno... Nepotřeboval k tomu slova... Tady stačily jenom skutky... pomalými krůčky popošel až k Andymu a lehce mu nadzvedl tvář. Dlouze se zahleděl do jeho nádherně jasných očí barvy jarní trávy, a poté se k němu s lehce přivřenými víčky sklonil. Lehce pootevřel rty a s táhlým výdechem Andyho políbil...
"Tomi?" pípl Bill tiše a rozespale se rozhlížel kolem sebe. Dost jej překvapilo, že druhá půlka postele, na které Tom spinkal, byla prázdná. Najednou však uslyšel smutné povzdechnutí. Pomalu se posadil a na kraji postele uviděl sedět sklíčeného Toma v tureckém sedu, jak na něj zdrceně hledí, a přitom jej hladí po vyhublých nožkách. S překvapením v očích úplně zapomněl na nějakou únavu a také na to, že je ještě pořád nahý, což jeho bráška už měl triko i boxerky. Pomalu se vyštrachal na všechny čtyři a připlazil se až ke strnulému dvojčátku, které po něm natahovalo packy. "Co se stalo hmm?" zeptal se tiše a nechal Toma, aby pevně tulil jeho nahé tělo ke svému. Jakoby se tím chtěl ujistit, že takhle mu nikdo neublíží.
"Slib mi, že si budeš dávat na sebe pozor a že se ode mě nepohneš, Billí," vydechl zoufale Tom a naléhavě líbal celé Billovy tváře.
"Slibuju," řekl tiše Bill, ale pořád nechápal, co se stalo.
"Teď o tom nechci mluvit. Chci na všechno zapomenout," ozval se tiše Tom a naléhavě Billa políbil. "Pomůžeš mi zapomenout?" zeptal se a svádivě si skousl spodní ret.
"Na všechno," vydechl Bill a žádostivě z Toma strhnul obrovské triko...

Byl to jeho úplně první polibek... Jeho rty ještě nikdy nikoho nepolíbily, ale přesto to vůbec nevypadalo, že by to dělal poprvé... Jeho rty jemně ochutnávaly ty Andyho a dokonce když po chvilce Andy zatlačil jazykem, Daniel jej nadšeně přijal. Rozehráli spolu dokonalou mazlící hru, kde ani jeden nechtěl přestat. Bylo to až neuvěřitelné, jak krásně se teď oba cítili... Andy jakoby létal na obláčku, tak byl šťastný. Tak dlouho už o tomhle snil... Toužil Daniela líbat, objímat a už nikdy jej nepustit... Jenomže nikdy netušil, že by mu to mohl snad dovolit. Teď to však bylo jasné... Po chvilce skončili rozvalení na trávě a navzájem se něžně hladili a zahrnovali polibky. Andy si Daniela rychle přesunul pod sebe a začal celý jeho krk zasypávat drobnými polibky. "Andy," vydechl táhle Daniel, který svými jemnými ručkami hladil jeho bledé vlasy...

autor: B-kay

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...