pondělí 17. října 2011

Meysy mě přivede do hrobu xD

Takže... Víte jak vám tady docela často básním o tom neznámém?
Už to vypadá tak...že pomalinku poznánávám xD Z doslechu vím, že jeho jméno by mělo být Vítek...
A teď k názvu článku:
Meysy - moje spolužačka a kámoška z intru - prohlásila, že on vypadá hrozně a že asiati jsou alespoň sexy tak ať si radši zůstanu u nich xD
Neměla jsem daleko k tomu, abych vybuchla smíchy protože to prohlásila ve "vhodnou" chvíli - zrovna procházel na druhé straně ne zas tak široké ulice xD
Teď si řeknete, že sem poblblá puberťačka ale tohle mě vážně dostalo... on je tak nehorázně hezkej...
Končím nebo tady budou výlevy typu "sladkej, krásnej..." a vděčit za to budete moct rozmanité češtině, kde - jak nás dneska poučila češtinářka - mnoho slov má stejný nebo podobný význam xD

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...