čtvrtek 28. července 2011

Info

Takže... Chtěla jsem vám přednastavit další dva díli Unbekannt Liebe, bohužel už je nestihnu přepsat... Mám co dělat, abych sem stihla vložit a přednastavit Živelnou pohromu od B-kay... Nevím, jestli se tady ještě zítra ukážu... Myslím, že v té cestovní horečce co tady vládne to asi nezvládnu.... V sobotu odjíždím na 14 dní na tábor a... Já ani nevím, jestli se víc těším nebo ne... Říkala jsem si plusy a mínusy...a ono se to tak nějak vyrovnává... Moc se těším na lidi tam... Ale zase stany, ve kterých jsou škovoři, pavouci a další havěť... No... dess na přání zůstává, ale první, kterej už mám rozpracovane - bohužel ho nestihnu teď dodělat - pro Doris by mohl snad 15.srpna být ale obědnávky přijímám stále ;) Internet ale na táboře budu mít jen v mobilu, což znamená, že i kdybych chtěla, komentovat nemůžu... Takže všechny oblíbený blogy oblítnu po táboře ;) ale komentáře si u sebe na blogu přečtu ;)
Takže zatím ahoj, Saya ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...