pátek 29. července 2011

Komentáře na TWC blogu (no tohle jsem si vážně nemohla odpustit xD

xDDD *svíjí se v křečích smíchu* TWC blog - komentáře:

dyx99 -no to byl koment k... xDDD schválně jsem si najela na jeho profil na lidech a dostala sem výtlem xD Mé myšlenky byly typu "Co to je za idiota? Vždyť ani hezkej není" xD Rozhodně ne tak, aby si "přízeň" twincesťaček získával komentářema jako "hej nevim jak sy muzete cist takove picovyny o nejakych skurvenich buzerantech kokoti skurveni" jako vážně xD já mám křeče od smíchu xD holky to tam komentářema k němu docela zabili xD např "Možná proto že nás to baví? A ne,my né že to jen čtem.Některé to i píšou.. jestli proti tomu něco máš tak odchod! Tam nahoře v pravo máš křížek..." "Twl.. Jdi si vystakovat na někoho jinýho laskavě..!! Sem nelez když se ti to nelíbí..;) Pí**vina století jsi tu možná tak ty...;) No jó.. Ono se ti to píše viď.. 'přes net' ..:D Sem nelez, když se ti tu nelíbí.." nebo "Nikki, nerozčiluj se... slečna se o prázdninách zjevně nudí, facebook ji už omrzel, tak vypruzuje někde jinde, místo aby si opakovala matiku a angličtinu, případně jiné školní resty :-) i když, jak tak vidím tu češtinu, tak to bude asi hlavní kámen úrazu... mohl byste někdo zjistit, odkud slečna je, abychom jí mohli spolu s twincestními pozdravy poslat prázdninovou cvičebnici českýho pravopisu?" "No jo, krasavec z moravy se stavil :-D Normálně tyhle verbální útoky mažu, ale tady to tak hezky vzpružilo prázdninovou atmosféru, tak jsem ho tu nechala, někdy je dobře připomenout, že tohle není téma pro všechny stravitelné, někteří twincesťáci už jsou tak zvyklí, že jim to ani nepřijde. :-D" "Jéé, prázdninové vzrůšo! Aspoň se nenudíme :D Takové komentáře miluju, člověk ani pořádně neví, na co nadává, ale hlavně, že si hraje na borce co ví všechno nejlíp... :)) Jsem zvědavá, jestli se tenhle chudáček ještě ozve, být jím, tak radši mizím, protože jak nás tady znám, brzo skončí udupaný v záplavě modré téhle stránky. Posílám kopanec na rozloučenou... :* :ppp :D"

Jo tak tolik z mé poznámky na facbooku xD No já si to vážně nemohla odpustit... Zkopírovala jsem do tohohle teda jen to nejzábavnější xD a beze jmen autorek komentářů (to víte, na fb to radši dám takhle) ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...