neděle 17. dubna 2011

WARNING 2 - Spřátelení a oblíbené stránky

Tak...druhé varování, tentokrát patřící jen ostatním blogům, se týká tzv. "AFFS".
"Oblíbené stránky" = stránky na které ráda chodím a líbí se mi jejich obsah - nejsou "spřátelené blogy"! AFFS nevedu! A to, že mám nějaký blog v oblíbených neznamená, že je spřátelený! To, že já mám někoho v oblíbených stránkách neznamená, že ten někdo musí mít v oblíbených mě! V mích oblíbených stránkách je jen několik, se kterými mám dohodu o vzájemném umístění odkazů! Pokud chcete mít odkaz na svoji stránku u mě na blogu - napiště do reklam. Ale upozorňuji, že si přidám jen ty stránky, jejichž obsah se mi bude líbit! Pokud se vám líbí můj blog a chcete na něj mít odkaz na své stránce - nemusíte se ptát a klidně odkaz na své stránky umístěte!

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...