neděle 17. dubna 2011

Reklamy

Takže...vzhledem k tomu, že mi spousta lidí píše reklamy všude kam je napadne - a já s upřímností můžu říct, že mě ty reklamy ani moc nezjímají - je zde tenhle článek. Sem si každý pište jakékoliv reklamy chcete a já vám slibuju, že se na to určitě podívám, jen mi to prosím nepiště do žádných jiných článků! Vyjímka platí u grafických soutěží - pokud někdo bude chtít, abych se zůčastnila a jako nějaké z nejnovějších článků budou mé výtvory, tak to můžete napsat do komentáře k nim - ovšem nezaručujuý, že se zúčastním XD
Takže reklamy typu: "Moje kmarádka má blog, ale je nešťastná z toho, že jí tam skoro nikdo nechodí..." - PIŠTĚ POD TENHLE ČLÁNEK!
Budu vám moc vděčná když jinde nebudete spamovat... Saya ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BIGBANG: '봄여름가을겨울 (Still Life)' M/V

Uuuufff! Waaaahhhh!!! Íííí! Takovej výlev už jsem neměla dlouho! BIGBANG jsou zpátky! Právě jsem jejich combackovej singl viděla v živé prem...